Ahoj chlape.
Zklamu tě. Platné noty existují pouze pro Jawu a asi ještě ČZ. Na jiné motocykly Pava "legálně" nedostaneš. Všichni ho vozíme jen tak a policie je velmi tolerantní...teda pokud s ním neletíš 90 kmh a vejš
Pravda je tak někde mezi, v typovém průkazu stojí psáno povolení pro motocykly o obsahu větším než 160 cm3 - bez specifikace značky mota. V té době samozřejmě byly\ zkoušky dělané za Jawu 175 a výše a ČZtu, a to i skůtr( prase). Problém není v Pavu, ale přípojném zařízení, ktéré by mělo být otypované na příslušný motocykl. A to nemá skoro nikdo ( musí být 3 prototypy na trhací zkoušky a chtěj za to okolo 200 tis.)
Ahoj, problém s připojením na šedivku samozřejmě znám, ale zajímají mě doklady páviku . Jeden prodejce mi nabízel paíry ( byly i náležitě ohmatány )ale nebyly pravé.
Existuje člověk, který ti udělá papíry i se štítkem a patinou stáří. To ale nechci. Jestli budu kupovat páva tak zcela legálního s historii. Ptoblémů s přeraženým číslem kastle jsem si už jednou užíl dost.
P.S. Chci to na kejvačku. SUD