VT1800 - přehled[hr]
Tento velký motocykl označený jako V-Twin eXtreme ve zkratce tedy VTX, představila v roce 2001. Oproti VTX1300 byla VTX1800 vyrobena celá z kovu, je oproti ní vybavená vstřikováním a duálním brzdovým systémem Dual-CBS. Jedná se celkově o větší a mohutnější motocykl s úctyhodným kroutícím momentem motoru, jenž vyžaduje zkušenost s řízením motocyklů.
VTX1800C 2001 - 2008
První z řady osmnáctistovek se na trhu objevily v roce 2001. C jako Cruiser a k tomuto powercruisru není co dodávat. Řádný objem, výkon více než dostačující, sportovní vzhled.
[hr]
VTX1800R 2002 - 2007
Pro milovníky hlubokých blatníků a mohutných předních kol vzniklo eRko jako Retro. Zde ustoupil sportovní vzhled, mohutnosti.
[hr]
VTX1800S 2002 - 2006
ESko dotahuje vzhled eRka ještě trochu dál vyplétanými koly. Prostě klasika se vším všudy. Označení S jako retro Spoke (spoke=špice, dráty).
[hr]
VTX1800F 2005 - 2008
V roce 2005 se snaží Honda oživit nabídku a tak přichází s upravenými osvědčenými modely. Prvním z nich je verze F. Sportovní vzhled Céčka se posouvá dále řadu VTX a na první pohled se pozná aerodinamickým krytem chladiče. Dále podle ostře řezaného zadního blatníku. Jako jediný model VTX má eFko vpředu i vzadu 18" litá kola. Model F je celkově sportovně naladěn (podvozek, kola, motor má jinou výkonovou křivku)
[hr]
VTX1800N (Neo Retro) 2005 - 2008
Tak tenhle impozantní motocykl je opravdu v Evropě raritka. Nové oplechování, zadní led světlo integrované do zadního blatníku.
[hr]
VTX1800T (Tourer) 2007 - 2008
Tourer je vlastně VTX1800R doplněný o "plégo" a brašny.
Jako poslední