Block Title

 

 

 

Karburátor a otevřené výfuky

Odpovědět
hubs
Příspěvky: 5
Registrován: pon 15. dub 2013 8:06:53
Motorka: VT750C4
Povolání:
Bydliště: Zlín
Udělil poděkování: 0
Obdržel poděkování: 0
Věk: 60
Kontaktovat uživatele:

Karburátor a otevřené výfuky

Příspěvek od hubs »

Zase po nějaké době vás všechny zdravím a přeji hodně šťastných km v této a příštích sezonách. Obracím se na vás s prosbou o následující informaci.

Pokud jste měnili výfuky na Hondě Shadow 750C4 (2004) za otevřený systém, dělali jste něco s nastavením karburátoru? Prošel jsem diskuze a vím, proč motorka střílí do výfuku a proč se jí barví kolena, rád bych ale věděl, co je třeba udělat, aby se to omezilo, nebo úplně odstranilo.

Děkuji Svatopluk

MotoVšem

Uživatelský avatar
Jerry
Member
Příspěvky: 1545
Registrován: pon 25. úno 2013 19:43:37
Motorka: VT1100C2 ACE
Povolání: řidič
Bydliště: Benátky nad Jizerou
Udělil poděkování: 1 x
Obdržel poděkování: 1 x
Věk: 56
Kontaktovat uživatele:

Re: Karburátor a otevřené výfuky

Příspěvek od Jerry »

Omlouvám se, za pozdní odpověď, nějak jsem to přehlédl.
Nastavení souvisí i se sáním, pokud je třeba dán i KN filtr.

Mám´VT750C r.v.:98, KN filtr a otevřené výfuky Silver Tail.
Pošteloval jsem synchrony pomocí podtlaku a bohatost směsi dal na tři otáčky. Mám teď perfektní volnoběh a motka jede jak brus. Dál už jedině přetryskovat.
  • Originální tovární nastavení bohatosti směsi je dva a čtvrt otáčky. Jede normálně a sřílí do výfuku jak divoká.
  • Při třech a půl byl problém se sytičem.
  • Tři a čtvrt to sice méně střílelo do výfuku, a jelo to tak nějak normálně.
  • Tři otáčky stříli si do výfuku opět o něco více, ale jede perfektně.
Dál jsem to nezkoušel.
Obrázek
Odpovědět

Zpět na „VT 750“