Ahoj, mám jeden lamácký dotaz k VT1100C, ročník 1986
Na motorce, kterou jsem koupil v únoru, mne trápí tah motoru v rozmezí otáček okolo 2000 - 2500RPM. Když má motor nižší otáčky než 2000, přidávám plyn (třeba před zatáčkou), motorka zrychluje, motor táhne. Jakmile se dostanu přes 2000 otáček, motor jakoby přestane táhnout (v zatáčce dost nic moc) a až když přidám razantněji plyn, motor začne dělat větší rachot a jakmile se dostane přes 2500RPM, zase začne na plyn reagovat normálně a táhne jako při otáčkách pod 2000RPM. Nějakou dobu jsem měl pocit, že se to neděje se studeným motorem a se sytičem, ale je to asi fakt jen pocit, spíš se to děje vždy.
Je to chyba, nebo vlastnost?
Předpokládám, že je to chyba, ale napadá mne příliš mnoho věcí, které by to mohly způsobovat. Po čem bych se měl podívat jako první? Seřízení karburátoru? Čistota sání vzduchu? Čistota palivových hadiček? Netěsní mi předěl mezi prvním a druhým dílem výfuku, ale tím to předpokládám nebude. Nějaké další inspirace, po čem se podívat?
Doufal jsem, že sundání nádrže a rozebrání a vyčištění karburátoru a revize všech možných hadiček počká až do zimy, ale jak tak koukám, asi se tomu nevyhnu
Díky za rady,
Petr