Když už nastal čas nabídnout moji motorku k prodeji, potřeboval jsem ještě vyřešit jeden papírový problém který mě zbyl po předchozím majiteli. V TP měl zapsáno výkon 25kW místo 33kW motorka však přiškrcená nebyla, on to přihlašoval na svého osmnáctiletého syna aby na ní mohl jezdit a zřejmě i kvůli daním (dovážel z USA různé dopravní prostředky). Že jsem to přehlédl byla moje blbost, ale později mě to nevadilo. Když jsem však začal řešit prodej chtěl jsem dát vše do pořádku. V Hondě v HK mě vyšel vstříc pan Ramba motorku prohlédl a potvrdil že uškrcená není. Volal na zastoupení Hondy zda mě na základě jeho zprávy vystaví potvrzení pro zapsání správného výkonu do TP, A teď pozor, ano vystaví ale na základě výkonového diagramu z certifikované motorové brzdy opatřené kulatým razítkem. A kde ji hned sehnat, tak pan Ramba vyjednal že nakonec postačí certifikát TUV a dal mě kontakt na firmu pana Látra který vlastní závodní tým. Následovala další cesta do Hradce a motorku mě odbrzdili a potřebné dokumenty vystavili. Bylo zvláštní sledovat motku se kterou si při jízdě jen tak bubláte, jak točí plné otáčky a rychlost vystoupala až na 165 km/hod. Byla středa a tak jsem s papíry rychle spěchal v dešti k panu Rambovi do firmy Nokamoto.
HK. Bylo již 17 hod. a on říkal že to bude běh na delší trať. Na pátek se již ohlásil potencionální kupec a já už věděl že to bude špatné. Jaké však bylo překvapení když mě pošta v pátek ráno doručila dopis z Hondy kde bylo požadované potvrzení. Ihned jsem běžel na registr nechat zapsat správné údaje. A teď třešnička na dortu, po zapsání mě paní na registru sdělila že v registru je výkon zapsán správně pouze ho někdo účelově vepsal do TP! Inu jsme v Česku. Nemohl jsem to tušit a bez toho potvrzení by mě to asi neopravili. Náklady ? Motorová brzda 1500,- dopis z Hondy 1100,- a panu Rambovi ještě musí nějaký prezent dovézt za jeho heroický výkon.
Nicméně v pátek si moji už bývalou motorku odvezl osmadvacetiletý natěšený klučina do Prahy . Tak ať mu dobře slouží .
Zdenek