Zdravim vsechny jednostope kolegy, pujdu za nejaky mesic na prvni technickou a resim problem s navrtanymi laufy se kterymi jsem moto koupil. Na netu je ke stazeni prirucka postupu provereni technicke zpusobilosti motocyklu pro policii CR, kde se pro zjisteni neporusenosti tlumice vklada nejaky drat do koncovky vyfuku a tento tam musi jit pouze kousek. Kdyby toto stejne provedl technik STK na moji sedivce, tak muze tim dratem klidne posimrat valce v motoru . Mate zkusenost z posledni doby, ze toto kontroluji nebo jiz mam pomalu resit jak ty vrtane diry opet ucpat? Vypada to, ze dotycny se s vrtanim prilis nes..., viz foto.
Zde jsou zajimave odkazy na dokumnety, ktere jsem na netu nasel. Stoji urcite za precteni.
http://www.valkyrieriders.cz/imgs/stkpdf.pdf - strana 106
http://www.autoklub.cz/dokument/11139-ts-moto5-jak-neprojit-stk-vfuky.pdf - zde se pro zmenu zase pise, ze test dratem je neautorizovany ukon.