Nacházející akce

Akce

 

 

 

Rozdil mezi prodlouzenou / neprodlouzenou vidlici

Odpovědět
Shad37
Příspěvky: 23
Registrován: čtv 04. čer 2015 21:58:16
Motorka: VT600
Povolání:
Bydliště: RpR
Věk: 40

Rozdil mezi prodlouzenou / neprodlouzenou vidlici

Příspěvek od Shad37 » čtv 04. čer 2015 22:23:38

Zdravim vsechny,
jsem uplny zacatecnik (probehly nejake jizdy na Jawa 50 / 250, autoskola na Hornet 600) a pred koupi VT600 bych si rad ujasnil urcite rozdily mezi prodlouzenou a neprodlouzenou vidlici, protoze se obe verze v inzeratech objevuji. Vykonove VT600 mi bude stacit, jizdy kolem komina po okreskach, zadne blbnuti. Z rychlosti mam respekt a adrenalin nevyhledavam. Hledal jsem po internetu, ale nikde se mi nepodarilo dohledat jake zaludnosti ci prednosti ma kazda z uvedenych typu vidlic? Jako laik bych rekl, ze prodlouzena lepe vypada, ale bude zaludna v zataceni a pri manipulaci se stojici motorkou. Pokud by mi dokazal nekdo fundovane odpovedet byl bych velmi vdecen. Dekuji za kazdou reakci.

Uživatelský avatar
Jara Cimrman
Příspěvky: 586
Registrován: ned 10. bře 2013 23:24:40
Motorka: SUZUKI DL 1000 STROM
Povolání: PENZISTA S VEDLEJŠÍMY PŘÍJMY
Bydliště: Nymburk
Věk: 66

Re: Rozdil mezi prodlouzenou / neprodlouzenou vidlici

Příspěvek od Jara Cimrman » čtv 04. čer 2015 23:32:45

V každém případě úhel přední vidlice není náhodný a vychází z mnoha propočtů hmotnosti, rozvoru, velikosti kol, pneumatik, pérování, samotné konstrukce rámu a v neposlední řadě schopnosti motorku bezpečně zastavit i v krizových situacích.
A to je ten problém nastavení úhlu přední vidlice aby se motorka nepostavila na přední ale také aby kolo nešlo do smyku. Úprava přední vidlice jízdní vlastnosti určitě zhorší, ne o tolik když pojedu rovně ale v zatáčkách se chová jinak a je třeba si na to zvyknout a zabrzdit v zatáčce a nebo se něčemu vyhnout je velká loterie.
Za mě ne. :biker: J.C.
Život je krátkej a je potřeba si ho užít naplno

Shad37
Příspěvky: 23
Registrován: čtv 04. čer 2015 21:58:16
Motorka: VT600
Povolání:
Bydliště: RpR
Věk: 40

Re: Rozdil mezi prodlouzenou / neprodlouzenou vidlici

Příspěvek od Shad37 » pát 05. čer 2015 8:48:22

Diky za reakci. V googlu jsem nasel obrazek Shadovky, kde se pise, ze ma mirne prodlouzenou vidlici. Je to jeste v norme nebo uz je to prilis? Udajne se to da vratit do puvodniho stavu odstranenim prodluzovaku mezi vrchnimi a spodnimi brylemi. Nevim, zda to jako laik pisi presne. Z obrazku jsem odstranil reklamu ...

Obrázek

Uživatelský avatar
Jara Cimrman
Příspěvky: 586
Registrován: ned 10. bře 2013 23:24:40
Motorka: SUZUKI DL 1000 STROM
Povolání: PENZISTA S VEDLEJŠÍMY PŘÍJMY
Bydliště: Nymburk
Věk: 66

Re: Rozdil mezi prodlouzenou / neprodlouzenou vidlici

Příspěvek od Jara Cimrman » pát 05. čer 2015 10:16:08

To ještě jde, doporučil bych ti svést se někde v bazaru na origo a s předkopem.Všude když projevíš zájem o motorku tak tě ji nechaji projet a to jestli si ji vemeš je věc druhá. :biker: J.C.
Život je krátkej a je potřeba si ho užít naplno

Uživatelský avatar
František
Captain
Příspěvky: 641
Registrován: pon 11. bře 2013 5:50:07
Motorka: VT 1300 CX
Povolání: osvč
Bydliště: Duchcov
Věk: 43

Re: Rozdil mezi prodlouzenou / neprodlouzenou vidlici

Příspěvek od František » pon 06. črc 2015 8:31:39

Zdarec.Tuta je předkopnutá jenom trochen.Tak velikej rozdíl v tom asi nebude.6tka relativně krátká a lehká a furt je to jenom o zvyku.Svýho času se roztrhl pytel s předkopnutejma Intruderama a byly předkoplý daleko daleko víc a lidi na nich jezdily a jezděj.Vůbec bych se toho nebál,bude to o tom co se ti líbí víc.FFF.

Odpovědět

Reklama

Partsdepot

Reklama

Motobrašny