Chlazení VT1100 C2 Ace 1995

Uživatelský avatar
Lukas
Příspěvky: 26
Registrován: ned 30. bře 2014 0:13:29
Motorka: VT1100 ACE C2 Shadow
Povolání:
Bydliště: Praha Řepy
Udělil poděkování: 0
Obdržel poděkování: 0
Věk: 41
Kontaktovat uživatele:

Chlazení VT1100 C2 Ace 1995

Příspěvek od Lukas »

Zdravím a prosím o radu. Mám VT1100 C2 Ace SC32 z roku 95, najeto 46 tis, koupil jsem ji před třemi měsíci a už v chladnějších měsících mi přišlo, že až nesmyslně pouští chlazení. Teď když se už trochu otepluje tak třeba ve městě mi běží ventilator skoro pořád a občas ho zaregistruju i mimo město, pokud jedu se ženou, tak běží skoro pořád. Ještě dodám že ji nijak nehoním, jsem řidič začátečník v jedné stopě. Přitom mi vůbec nepřijde že by motor byl nějakej uhřátej, na žebrování bez problému udržím chvíli i ruku, voda mi neutíká a je jí dost, dokonce jsem jí i odvzdušňoval podle návodu na foru. Máte s tím nějakou zkušenost ?? Může bejt čidlo za ty léta prostě "vyvařené" a spouštět dříve ?? pokud je totiž chladnej den a jezdím mimo město, tak větrák nespustí. Nebo možná je to v pořádku, takže poprosím i o názor někoho, kdo má tu samou mašinu. Ale kolega z práce má tu samou, jen z roku 90 a pokud nestoji v koloně ve městě, tak mu ventilator nespustí třeba měsíc v kuse.... :( Tak nevím co s tím a jen tak na zkoušku se mi nechce hned koupit nové čidlo za cca 1 tis. Předem díky za radu. Jinak kromě malého zazlobení převodovky před pár týdny ( nechtěla chvilku nic zařadit, ale pak se zase rozběhla a vše OK ), tak běhá jako hodinky. Na začátek myslím že nejlepší motorka tohohle druhu.... Snad se vyplní to co mi někdo řekl, že Hondy se neopravují, na Hondách se jezdí :chopper:

Motopark

Uživatelský avatar
Jara Cimrman
Příspěvky: 586
Registrován: ned 10. bře 2013 23:24:40
Motorka: SUZUKI DL 1000 STROM
Povolání: PENZISTA S VEDLEJŠÍMY PŘÍJMY
Bydliště: Nymburk
Udělil poděkování: 0
Obdržel poděkování: 0
Věk: 70
Kontaktovat uživatele:

Re: Chlazení VT1100 C2 Ace 1995