Chlazení VT1100 C2 Ace 1995

Uživatelský avatar
Lukas
Příspěvky: 26
Registrován: ned 30. bře 2014 0:13:29
Motorka: VT1100 ACE C2 Shadow
Povolání:
Bydliště: Praha Řepy
Udělil poděkování: 0
Obdržel poděkování: 0
Věk: 41
Kontaktovat uživatele:

Chlazení VT1100 C2 Ace 1995

Příspěvek od Lukas »

Zdravím a prosím o radu. Mám VT1100 C2 Ace SC32 z roku 95, najeto 46 tis, koupil jsem ji před třemi měsíci a už v chladnějších měsících mi přišlo, že až nesmyslně pouští chlazení. Teď když se už trochu otepluje tak třeba ve městě mi běží ventilator skoro pořád a občas ho zaregistruju i mimo město, pokud jedu se ženou, tak běží skoro pořád. Ještě dodám že ji nijak nehoním, jsem řidič začátečník v jedné stopě. Přitom mi vůbec nepřijde že by motor byl nějakej uhřátej, na žebrování bez problému udržím chvíli i ruku, voda mi neutíká a je jí dost, dokonce jsem jí i odvzdušňoval podle návodu na foru. Máte s tím nějakou zkušenost ?? Může bejt čidlo za ty léta prostě "vyvařené" a spouštět dříve ?? pokud je totiž chladnej den a jezdím mimo město, tak větrák nespustí. Nebo možná je to v pořádku, takže poprosím i o názor někoho, kdo má tu samou mašinu. Ale kolega z práce má tu samou, jen z roku 90 a pokud nestoji v koloně ve městě, tak mu ventilator nespustí třeba měsíc v kuse.... :( Tak nevím co s tím a jen tak na zkoušku se mi nechce hned koupit nové čidlo za cca 1 tis. Předem díky za radu. Jinak kromě malého zazlobení převodovky před pár týdny ( nechtěla chvilku nic zařadit, ale pak se zase rozběhla a vše OK ), tak běhá jako hodinky. Na začátek myslím že nejlepší motorka tohohle druhu.... Snad se vyplní to co mi někdo řekl, že Hondy se neopravují, na Hondách se jezdí :chopper:

Motopark

Uživatelský avatar
Jara Cimrman
Příspěvky: 586
Registrován: ned 10. bře 2013 23:24:40
Motorka: SUZUKI DL 1000 STROM
Povolání: PENZISTA S VEDLEJŠÍMY PŘÍJMY
Bydliště: Nymburk
Udělil poděkování: 0
Obdržel poděkování: 0
Věk: 70
Kontaktovat uživatele:

Re: Chlazení VT1100 C2 Ace 1995

Příspěvek od Jara Cimrman »

Je skutečně možné že čidlo spíná dřive než má ale jak píšeš stojí dost a jen tak ho měnit je nesmysl. asi bych jezdil dál a pozoroval jak se to bude vyvíjet. Horší by bylo kdyby nespínal. :biker: J.C.
Život je krátkej a je potřeba si ho užít naplno
Uživatelský avatar
Jara Cimrman
Příspěvky: 586
Registrován: ned 10. bře 2013 23:24:40
Motorka: SUZUKI DL 1000 STROM
Povolání: PENZISTA S VEDLEJŠÍMY PŘÍJMY
Bydliště: Nymburk
Udělil poděkování: 0
Obdržel poděkování: 0
Věk: 70
Kontaktovat uživatele:

Re: Chlazení VT1100 C2 Ace 1995

Příspěvek od Jara Cimrman »

Život je krátkej a je potřeba si ho užít naplno
Uživatelský avatar
Týša
Příspěvky: 204
Registrován: pon 11. bře 2013 18:04:07
Motorka: VT1100C
Povolání:
Bydliště: Šluknov
Udělil poděkování: 0
Obdržel poděkování: 0
Věk: 51
Kontaktovat uživatele:

Re: Chlazení VT1100 C2 Ace 1995

Příspěvek od Týša »

I když jsi odvzdušňil,stejně může zůstat bublinka třeba v temostatu,je sice na nejvyšším místě,je tu ale to ale..... Prošel bych to ještě jednou...
Všichni jsme jen pasažéři,tak si užívejme jízdu.....
Castrol NEBRAT, Sunoco a Mogul,dodá sílu do gul!
Uživatelský avatar
Shiny
Příspěvky: 586
Registrován: ned 10. bře 2013 22:34:57
Motorka: Honda Shadow VT 750 CS
Povolání: Pracující důchodce
Bydliště: Dobřichovice Praha západ
Udělil poděkování: 0
Obdržel poděkování: 0
Věk: 69
Kontaktovat uživatele:

Re: Chlazení VT1100 C2 Ace 1995

Příspěvek od Shiny »

Vyndej čidlo a vyzkoušej ho abys věděl kam dál. Bez toho se těžko hledá a radí.
Uživatelský avatar
Lukas
Příspěvky: 26
Registrován: ned 30. bře 2014 0:13:29
Motorka: VT1100 ACE C2 Shadow
Povolání:
Bydliště: Praha Řepy
Udělil poděkování: 0
Obdržel poděkování: 0
Věk: 41
Kontaktovat uživatele:

Re: Chlazení VT1100 C2 Ace 1995

Příspěvek od Lukas »

No problem bude v tom že netuším jak to čidlo vyzkoušet. Ono funguje , spíná, ale podle mě zbytečně brzo. Dnes bylo chladno, jel jsem jen za kamaradem a seplo mi to až když jsem u něj chvili stal s běžícím motorem. Pokud je chladlo, funguje jak má, ale jak je třeba 20 stupnu a víc, tak funí každou chvílku. Zkusit to odvzdušnit ještě jednou můžu , to je minimum. A koukal jsem i na to bazarove za 5 kil , ale to mi prijde take zbytečné, kdyby tak už nové je asi za tisicovku.
Uživatelský avatar
Shiny
Příspěvky: 586
Registrován: ned 10. bře 2013 22:34:57
Motorka: Honda Shadow VT 750 CS
Povolání: Pracující důchodce
Bydliště: Dobřichovice Praha západ
Udělil poděkování: 0
Obdržel poděkování: 0
Věk: 69
Kontaktovat uživatele:

Re: Chlazení VT1100 C2 Ace 1995

Příspěvek od Shiny »

Lukas píše:No problem bude v tom že netuším jak to čidlo vyzkoušet. Ono funguje , spíná, ale podle mě zbytečně brzo. Dnes bylo chladno, jel jsem jen za kamaradem a seplo mi to až když jsem u něj chvili stal s běžícím motorem. Pokud je chladlo, funguje jak má, ale jak je třeba 20 stupnu a víc, tak funí každou chvílku. Zkusit to odvzdušnit ještě jednou můžu , to je minimum. A koukal jsem i na to bazarove za 5 kil , ale to mi prijde take zbytečné, kdyby tak už nové je asi za tisicovku.
Vyndej ho, připoj na něj ohmetr nebo kontrolku nebo něco jiného a dej do nádoby, přidej teploměr, rozdělej oheň pod nádobou a sleduj při jaké teplotě sepne.
To čidlo je jen obyčejnej spínač.
A nebo ho vymontuj a odnes někomu kdo to umí.
Uživatelský avatar
Lukas
Příspěvky: 26
Registrován: ned 30. bře 2014 0:13:29
Motorka: VT1100 ACE C2 Shadow
Povolání:
Bydliště: Praha Řepy
Udělil poděkování: 0
Obdržel poděkování: 0
Věk: 41
Kontaktovat uživatele:

Re: Chlazení VT1100 C2 Ace 1995

Příspěvek od Lukas »

Oki, díky za rady. Až bude lepší počasí, zkusím to tedy ještě jednou odvzdušnit a uvydím, zda to pomůže. S čidlem se asi zkoušet nebudu, ani nevim přesně v kolika stupních má spínat, to mi přijde asi vážně jednodužší koupit nové, když už to budu mít vypuštěné. I tak díky všem, snad už holka přestane zlobit :-)
Uživatelský avatar
Lukas
Příspěvky: 26
Registrován: ned 30. bře 2014 0:13:29
Motorka: VT1100 ACE C2 Shadow
Povolání:
Bydliště: Praha Řepy
Udělil poděkování: 0
Obdržel poděkování: 0
Věk: 41
Kontaktovat uživatele:

Re: Chlazení VT1100 C2 Ace 1995

Příspěvek od Lukas »

Zdravím , tak poslední info: čidlo je OK , zjistil jsem ale při dalsim odvzdusneni ze mam zase málo vody a je to zpusobeno tím že po poradnem zahratí mi voda tlakuje zpátky do expanzky a ta ji vyplive ven a ani hadice nejsou poradne natlakované. Tudíž v expanzce je vody dost, ale motor je zavzdusněnej. Zkusil jsem si jeste od kamarada pujcit z podobne hondy víčko na chladič ( na hrdlo v krku řízení ) jestli neni uz spatné a ani to nepomohlolo , proste po delsi chvili mi to zacne tlakovat ven. Napadá prosim nekoho z vás neco lepsiho než ze mám ustrelené tesnení pod hlavou ?? Jo bohuzel jsem nezjistil ze se mi motor opravdu prehřejvá, protože mám odpojenou kontrolku na teplotu vodu, předpokládám že to odpojili KHmoto když mi to prodávali abych hned nezjistil ten problém a neřešil to. Respektive motor se asi nepřehřejvá, to žebrování ho asi ted jeste v chladnejších dnech uchladí, ale tím jak mi ta voda vylítá ven , tak se to za chvili zase zavzdusní a nechladí to jak má.... Alespon tedy muj názor lajka. Díky za kazdou radu..... mě už došli....... takže asi v pondělí vezu holku do Honda Lety.
Uživatelský avatar
krata
Vicepresident
Příspěvky: 335
Registrován: pon 18. bře 2013 22:05:33
Motorka: VTX 1800R
Povolání: Operátor
Bydliště: Štětí
Udělil poděkování: 3 x
Obdržel poděkování: 3 x
Věk: 49
Kontaktovat uživatele:

Re: Chlazení VT1100 C2 Ace 1995

Příspěvek od krata »

Ahoj
Mám též moto z KH mota VT 1100C3 r.2000 koupeno loni v březnu.
Když jsem ji přivezl domů udělal jsem prohlídku,vyměnil oleje+filtry atd..
Při větším zkoumání jsem zjistil že v nádobce chladící kapaliny je nízká hladina!
Začal jsem tudíž dolévat mezi rysky. Jakmie jsem nastartoval a motor se ohřál(kontrolku mám zapojenou)äle nesvítila.
Po delší jízdě cca 40-50km mi začala plivat vodu.Když to bylo poprvé začal jsem panikařit že to někde uvařím atd..
Stále jsem doléval,zkoušel víčko,odvzdušňoval a nic.
I s minimem chladící kapaliny v bandasce-podotýkám že okruh je plný! To normálně chladí
Najeto cca 15000km,dovolená atd.,když stojí na stojánku tak je tam jen tak v trochu v rohu :-D
Já to přestal řešit.Když vidím kolik kapaliny je třeba u VT 750C4 v bandasce tak se divím.
To je moje zkušenost.
S pozdravem
krata
Uživatelský avatar
Lukas
Příspěvky: 26
Registrován: ned 30. bře 2014 0:13:29
Motorka: VT1100 ACE C2 Shadow
Povolání:
Bydliště: Praha Řepy
Udělil poděkování: 0
Obdržel poděkování: 0
Věk: 41
Kontaktovat uživatele:

Re: Chlazení VT1100 C2 Ace 1995

Příspěvek od Lukas »

mno to plivani vody me dost desí , to se musim priznat. Ale nejvetsi problem je to ze me to asi nechladi v poho , vetrák se spousti strasne brzo a chladí skoro porad i kdyz je chladne pocasi. Dneska bylo 13 stuopnu a neni normalni aby mi bezel vetrak pri pohodove jizde. Kdyby to takhle neblblo , tak bych to taky neresil. Jak jsi na tom ty , pousti ti taky takhle casto ?? Prijde mi ze v 30 stupnich by to muselo uvarit za 5 minut.
Uživatelský avatar
vasek
Member
Příspěvky: 604
Registrován: pon 18. bře 2013 20:47:11
Motorka: VTX 1300C
Povolání:
Bydliště: Rakovník
Udělil poděkování: 5 x
Obdržel poděkování: 4 x
Věk: 49
Kontaktovat uživatele:

Re: Chlazení VT1100 C2 Ace 1995

Příspěvek od vasek »

Ahoj zkusil bych zkontrolovat termostat pokud bude zlobit tak nemusí sravně otvírat a voda běhat proti sobě , nebo muže bejt zasrana odvzdušňovací dírka v termostatu a on zůstane za vzdušný. Horší varianta je to tesneni většinou se to stane u motoru co hlouho stál pak dostane pnuti a podfoukne ale nic hrozného . Vašek
Uživatelský avatar
krata
Vicepresident
Příspěvky: 335
Registrován: pon 18. bře 2013 22:05:33
Motorka: VTX 1800R
Povolání: Operátor
Bydliště: Štětí
Udělil poděkování: 3 x
Obdržel poděkování: 3 x
Věk: 49
Kontaktovat uživatele:

Re: Chlazení VT1100 C2 Ace 1995

Příspěvek od krata »

Když jsem měl Vt 600C tak za celou sezonu jel větrák tak 2x-3x.
U 1100 se pouští častěji,ale nemám problémy ani při vysokých teplotách u moře.
Bude to asi jinej problém.No držím palce.Ať to vyřešíš.
krata
Uživatelský avatar
Lukas
Příspěvky: 26
Registrován: ned 30. bře 2014 0:13:29
Motorka: VT1100 ACE C2 Shadow
Povolání:
Bydliště: Praha Řepy
Udělil poděkování: 0
Obdržel poděkování: 0
Věk: 41
Kontaktovat uživatele:

Re: Chlazení VT1100 C2 Ace 1995

Příspěvek od Lukas »

Prave problem je že tahle holka stála 3/4 roku v KHmoto a predtim jela z Belgie a do Belgie dorazila z Kalifornie ( podle toho co mi bylo receno ) a opravdu prej nejela treba rok a pul a ja hned v breznu zacal jezdit a uz jsem nalítal kolem 2,5 tis kilometrů. Udělal jsem olej v motoru a diferaku , brzdovku a dolil kapalinu a vic neresil, ale tomuhle asi neslo predejit. Do dneska jsem si myslel ze je spatne cidlo , nez jsem ji zkousel dokola odvzdusnovat a pak si vsiml ze za cas tu vodu vyplive zase ven. Proste je tam nejakej problem se kterým uz si asi sám neporadim :-( :cry: Mno uvydím co mi poví v servisu, mechanik z Honda Lety mi po telefonu tvrdil že to tesneni urcite nebude , porad myslí že špatne tesní vicko na vodu a že to vaří a proto spouští vetrák. Prej když ne víčko, tak ta dosedací plocha. Ale nechápu jak by se to mohlo poškodit schovaný v krku řízení :-( Rozhodně mám blbej rok, půl roku zpátky 30 tis automatická prevodovka v autě , pred mesicem 10 tis cívka a ted mašina.... Asi si začnu vsázet sportku :roulette:
Uživatelský avatar
Jara Cimrman
Příspěvky: 586
Registrován: ned 10. bře 2013 23:24:40
Motorka: SUZUKI DL 1000 STROM
Povolání: PENZISTA S VEDLEJŠÍMY PŘÍJMY
Bydliště: Nymburk
Udělil poděkování: 0
Obdržel poděkování: 0
Věk: 70
Kontaktovat uživatele:

Re: Chlazení VT1100 C2 Ace 1995

Příspěvek od Jara Cimrman »

Posím vás pozor. Honda má uzavřený tlakový chladící system a víčko má na sobě napsán tlak při kterém propustí vodu nebo páru. Na víčku je tlak od 1 popřípadě 1,2 Atmosféry. Expanzní nádoba je vlastně pouze přepad aby to neteklo na silnici a tudíž jako expanzka vůbec nefunguje a nenasaje vodu zpět do chladícího systemu. Hlavně nemá defakto kudy a je na motorce vlasně jen pro parádu a tedy v ní vůbec nemusí být žádná kapalina. A jezdit a neřešit :biker: :biker: :biker: J.C.
Život je krátkej a je potřeba si ho užít naplno
Uživatelský avatar
Lukas
Příspěvky: 26
Registrován: ned 30. bře 2014 0:13:29
Motorka: VT1100 ACE C2 Shadow
Povolání:
Bydliště: Praha Řepy
Udělil poděkování: 0
Obdržel poděkování: 0
Věk: 41
Kontaktovat uživatele:

Re: Chlazení VT1100 C2 Ace 1995

Příspěvek od Lukas »

Ale to jak funguje vodní okruh na moto tak trochu chápu, ale nechápu tu svojí motorku. Včera odpoledne jsme ji jeste jednou vypustili a napustili doplna , odvzdusnily , dolili a dolili expansku mezi "min" a "max" . Po opetovnem zahratí mi zase vyplivala ven z expanzky cca 2 deci. vystydla a po dalsim zahratí trochu vyplivala ven, ale po zchladnutí jsem koukal do hrdla a nechybí tam skoro nic, max tak 1 polevková lžíce. Tak jsem dnes hned ráno ujel cca 70 km a pokud jsem nestalál na šraňkách, tak mi vetrák nesepnul celou jízdu , vlastne jeste kdyz jsem parkoval a chvilku jsem stál s nastartovaným motorem. Ale vzdy kdyz jsem zastavil (celkem 3x) tak ze me malinko odkapavala voda po vypnutí motoru z expanzky, která je uz uplne plná. Nechápu kde se tam pak bere ten tlak po vypnutí motoru kterej to plive zpátky do expanzky :-( Ale zase mi prijde ze ted chladí v pohodě, takže už jsem z toho fakt zoufalej. Nevíte někdo o dobrem servisákovy na tyhle motory v okolí praha nebo praha západ ?? Jestli ne , asi pujde do Honda Lety pristí týden, ale tam mám strach že se nedoplatím :-(
Uživatelský avatar
Jerry
Member
Příspěvky: 1544
Registrován: pon 25. úno 2013 19:43:37
Motorka: VT1100C2 ACE
Povolání: řidič
Bydliště: Benátky nad Jizerou
Udělil poděkování: 1 x
Obdržel poděkování: 1 x
Věk: 56
Kontaktovat uživatele:

Re: Chlazení VT1100 C2 Ace 1995

Příspěvek od Jerry »

Jestli není v čudu těsnění pod hlavou a netlakuje ti to do vody.
Obrázek
Uživatelský avatar
Jara Cimrman
Příspěvky: 586
Registrován: ned 10. bře 2013 23:24:40
Motorka: SUZUKI DL 1000 STROM
Povolání: PENZISTA S VEDLEJŠÍMY PŘÍJMY
Bydliště: Nymburk
Udělil poděkování: 0
Obdržel poděkování: 0
Věk: 70
Kontaktovat uživatele:

Re: Chlazení VT1100 C2 Ace 1995

Příspěvek od Jara Cimrman »

Ještě zkus prohlídnout víčko u krku řízení jestli je v pořádku těsnící gumička, já ji měl prasklou a to se pak dějou věci. :biker: J.C.
Život je krátkej a je potřeba si ho užít naplno
Uživatelský avatar
Lukas
Příspěvky: 26
Registrován: ned 30. bře 2014 0:13:29
Motorka: VT1100 ACE C2 Shadow
Povolání:
Bydliště: Praha Řepy
Udělil poděkování: 0
Obdržel poděkování: 0
Věk: 41
Kontaktovat uživatele:

Re: Chlazení VT1100 C2 Ace 1995

Příspěvek od Lukas »

jj to už mi nekdo radil , ale pujcil jsem si vicko od kamarada a nepomaha to. Ale v honda servisu mi mechanik rekl ze tak casto jak odchazi vicko se muze prej zkroutit i ta dosedací plocha víčka, to ustí v krku řízení. Mno zitra (dneska) zkusím jeste najet par kiláků a kouknout zase na hladinku vody a uvydím. Asi se ale servisu stejne nevyhnu :cry:
Uživatelský avatar
Lukas
Příspěvky: 26
Registrován: ned 30. bře 2014 0:13:29
Motorka: VT1100 ACE C2 Shadow
Povolání:
Bydliště: Praha Řepy
Udělil poděkování: 0
Obdržel poděkování: 0
Věk: 41
Kontaktovat uživatele:

Re: Chlazení VT1100 C2 Ace 1995

Příspěvek od Lukas »

Jo a co se týká těsnění pod hlavou, taky nás to napadlo, trochu me ale desí jak to zjistit a kdyby jo , tak kterej válec, jelikož jsme vyndali vsechny ctyri svíčky a jsou krásný, cistý , zádná propláchlá od vody , nebo cerná, atd..... :cry:
Uživatelský avatar
Jerry
Member
Příspěvky: 1544
Registrován: pon 25. úno 2013 19:43:37
Motorka: VT1100C2 ACE
Povolání: řidič
Bydliště: Benátky nad Jizerou
Udělil poděkování: 1 x
Obdržel poděkování: 1 x
Věk: 56
Kontaktovat uživatele:

Re: Chlazení VT1100 C2 Ace 1995

Příspěvek od Jerry »

Na svíčce to nepoznáš, jedině hlavy dolů, přebrousit a nové těsnění.
Obrázek
Uživatelský avatar
Lukas
Příspěvky: 26
Registrován: ned 30. bře 2014 0:13:29
Motorka: VT1100 ACE C2 Shadow
Povolání:
Bydliště: Praha Řepy
Udělil poděkování: 0
Obdržel poděkování: 0
Věk: 41
Kontaktovat uživatele:

Re: Chlazení VT1100 C2 Ace 1995

Příspěvek od Lukas »

Hmm, s tím se už pomalu smiřuju :-(
Ale doufal jsem že se to dá zjistit nějak a ne jít naslepo. Ale defakto vše ostatní už jsem eliminoval asi .
Díky moc všem za rady.
Uživatelský avatar
Jara Cimrman
Příspěvky: 586
Registrován: ned 10. bře 2013 23:24:40
Motorka: SUZUKI DL 1000 STROM
Povolání: PENZISTA S VEDLEJŠÍMY PŘÍJMY
Bydliště: Nymburk
Udělil poděkování: 0
Obdržel poděkování: 0
Věk: 70
Kontaktovat uživatele:

Re: Chlazení VT1100 C2 Ace 1995

Příspěvek od Jara Cimrman »

Kdyby to bylo těsnění pod hlavou tak by se v oleji tvořila emulze a nejlépe je to vidět když suvdáš víčko oleje a tam se nejdřív ze všeho ukaže sražená vodní pára a nebo do běla zabarvený olejová sraženina. Když podfukuje válec do vody tak zpočátku chladící kapalina začne jakoby rezavět a když je hůř tak fouká do vody a to je konečná. Taky v motorce může být zanešený chladí, bůh ví co tam kdo lil a jsou k mání přípravky na vyčištění chladící soustavy a nebo tam na jednu jízdu nalít ocet a pak dobře vypláchnout. Já bych toto zkontroloval a jezdil dál. J.C.
Život je krátkej a je potřeba si ho užít naplno
Uživatelský avatar
Jerry
Member
Příspěvky: 1544
Registrován: pon 25. úno 2013 19:43:37
Motorka: VT1100C2 ACE
Povolání: řidič
Bydliště: Benátky nad Jizerou
Udělil poděkování: 1 x
Obdržel poděkování: 1 x
Věk: 56
Kontaktovat uživatele:

Re: Chlazení VT1100 C2 Ace 1995

Příspěvek od Jerry »

Emulze se dělá, pokud jde voda do oleje, ale pokud půjde tlak z válců jen do vody, neudělá se.
Setkal jsem se s tím na Fabii, kdy špatné těsnění pod hlavou vyhazovalo vodu expanzkou.
Na dodávce mi šel zas tlak z válce do oleje, a tam pracoval válec jako kompresor. Nasál olej, vyhodil ho výfukem. Příčinou bylo fouklé těsnění pod hlavou mezi prvním válcem a kanálkem tlakového mazání. Voda do oleje přitom vůbec nešla.
Obrázek
Uživatelský avatar
libor600
Příspěvky: 76
Registrován: pon 11. bře 2013 8:23:38
Motorka: VT 750 C4
Povolání:
Bydliště: Vavřineč 76 okr.Mělník
Udělil poděkování: 0
Obdržel poděkování: 0
Věk: 65
Kontaktovat uživatele:

Re: Chlazení VT1100 C2 Ace 1995

Příspěvek od libor600 »

ještě než se rozjedeš do servisu zkus to projet s povoleným víčkem chladiče. Jen ho nasaď a lehce dotáhni, né však na doraz. U 750 je chladící náplň 2.2l, u 1100 TO NEBUDE O MNOHO VÍC, počítám tak 2,5,l. AŽ sundáš víčko chladiče tak to natoč, měla by být viditelá cirkulace chladící kapaliny. Pokud přijedeš na sraz tak se na to mrknem :?:
Odpovědět

Zpět na „VT 1100“