Nacházející akce

 

 

 

Vadný regler VT1100

Odpovědět
Uživatelský avatar
mrvo
Příspěvky: 8
Registrován: čtv 02. led 2014 22:09:58
Motorka: Honda VT 1100C2 A.C.E.
Povolání:
Bydliště: Vráble Slovakia
Udělil poděkování: 0
Obdržel poděkování: 0
Věk: 51
Kontaktovat uživatele:

Vadný regler VT1100

Příspěvek od mrvo »

Ahoj !!!
Chcem sa sa s Vami podeliť o môj problém s dobíjaním.....
Shadowku mám už rok a chystal som sa na akciu Route66SK po druhý krát... Mašina ma stále viac trápila s vybitou baterkou......
Tvárilo sa to tak zvláštne. Chvílami to jazdilo OK a chvílami bola po 20km baterka KO....Pri meraniach to malo 12,8-14,0V...podla otáčok....
Pripísal som to novému Akku a rozhodol sa ju reklamovať. Do shadovky som dal starú baterku hijó na routku!!!!
Prišiel som až do Tatier bez problémov a bolo to asi na 15 štartov. Tam na pumpe to skolabovalo.....
Tak som dokupil 2m štartovacie káble určite z " číny".Medi mali žalostne málo , ale stačilo to na naštartovanie z bráchovej 14ky.
V kempe mi potom chalani z Prešova požičali nabíjačku , viď foto....
Cesta domov bola potom skoro bez problémov. 8km pred cielom ,pri schádzaní z dialnice začala koktať ,baterka bola prázdna.....
Ale zistil som ,že pri nízkych otáčkach to ide.... A tak som asi 30-kou dofrčal domov...................
Nahnevaný ako hladný tiger som to hneď začal merať a takýto bol výsledok: Pri malých otáčkach- alternátor 3x 11,5V,na akku 13,8V OK...
Avšak pri vysokých otáčkach, v mojom prípade 110 po dialnici , na batérii nič ...12,0V....A tak sa stalo, že pokial som jazdil po okreskách, tak to ten
regler ako tak dotlačil. Pri dlhodobo vyšších otáčka však nič...až do vybitia akku...
Dúfam že mi to pán Honda odpustí , ale po ruke som mal iba regler zo Suzuki VT 800.... Teraz to už dobíja 14,2V stále!!!!!!
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Motobrasny

Uživatelský avatar
mrvo
Příspěvky: 8
Registrován: čtv 02. led 2014 22:09:58
Motorka: Honda VT 1100C2 A.C.E.
Povolání:
Bydliště: Vráble Slovakia
Udělil poděkování: 0
Obdržel poděkování: 0
Věk: 51
Kontaktovat uživatele:

Re: Vadný regler VT1100

Příspěvek od mrvo »

Pardon ,mala to byť VS 800...
Uživatelský avatar
Jerry
Člen SHOC
Příspěvky: 1534
Registrován: pon 25. úno 2013 19:43:37
Motorka: VT1100C2 ACE
Povolání: řidič
Bydliště: Benátky nad Jizerou
Udělil poděkování: 1 x
Obdržel poděkování: 1 x
Věk: 53
Kontaktovat uživatele:

Re: Vadný regler VT1100

Příspěvek od Jerry »

Dobíjení je jedna z mála slabin VT. Jinak motor je téměř nezničitelný.
Obrázek
Uživatelský avatar
František
Captain
Příspěvky: 717
Registrován: pon 11. bře 2013 5:50:07
Motorka: VT 1300 CX
Povolání: osvč
Bydliště: Duchcov
Udělil poděkování: 0
Obdržel poděkování: 4 x
Věk: 45
Kontaktovat uživatele:

Re: Vadný regler VT1100

Příspěvek od František »

Bohužel nejenom VT,osobně problém na Transalpě a slyšel jsem o problémech i na daleko novějších strojích.FFF.
Uživatelský avatar
mrvo
Příspěvky: 8
Registrován: čtv 02. led 2014 22:09:58
Motorka: Honda VT 1100C2 A.C.E.
Povolání:
Bydliště: Vráble Slovakia
Udělil poděkování: 0
Obdržel poděkování: 0
Věk: 51
Kontaktovat uživatele:

Re: Vadný regler VT1100

Příspěvek od mrvo »

Ahoj ,je rok 2019. Už po šiesty krát som absolvoval našu route 66. Stále s reglerom zo Suzuki VS800.
Všetko Ok .Ako rezervu som si objednal regler z Ali. Pár som ich už namontoval do rôznych motoriek a fungujú.....toť vše. Tvá Máňa......
Uživatelský avatar
Týša
Příspěvky: 204
Registrován: pon 11. bře 2013 18:04:07
Motorka: VT1100C
Povolání:
Bydliště: Šluknov
Udělil poděkování: 0
Obdržel poděkování: 0
Věk: 49
Kontaktovat uživatele:

Re: Vadný regler VT1100

Příspěvek od Týša »

Všichni jsme jen pasažéři,tak si užívejme jízdu.....
Castrol NEBRAT, Sunoco a Mogul,dodá sílu do gul!
Uživatelský avatar
mrvo
Příspěvky: 8
Registrován: čtv 02. led 2014 22:09:58
Motorka: Honda VT 1100C2 A.C.E.
Povolání:
Bydliště: Vráble Slovakia
Udělil poděkování: 0
Obdržel poděkování: 0
Věk: 51
Kontaktovat uživatele:

Re: Vadný regler VT1100

Příspěvek od mrvo »

Tak ten regler z ali sa porúčal asi po 20km....... Vyhorel. POZOR treba asi vybrať ten s lepšími odporúčaniami a správnymi konektormi!!!!!! Ten môj nemal aretačný kolík na konektore z alternatora. Po rozobratí som zistil ,že spinacie tranzistory neboli prichytené na chladič, iba zasypané kremíkovým pieskom....šiel tam zpátky ten z volusie.......
Odpovědět

Zpět na „VT 1100“