Výfuk VT750C dva v jednom

Odpovědět
Uživatelský avatar
Jerry
Member
Příspěvky: 1544
Registrován: pon 25. úno 2013 19:43:37
Motorka: VT1100C2 ACE
Povolání: řidič
Bydliště: Benátky nad Jizerou
Udělil poděkování: 1 x
Obdržel poděkování: 1 x
Věk: 56
Kontaktovat uživatele:

Výfuk VT750C dva v jednom

Příspěvek od Jerry »

Někdo považuje úpravy originálních výfuků za hanobení, jiného k tomu vedou nejrůznější důvody. Zároveň si uvědomte, že to má nevratné následky, například při cestách k našim západním sousedům. To není ovšem tématem tohoto příspěvku.

Musím upozornit, že odvrtání, či jiné odstranění poslední přepážky nic neřeší, poněvadž tím se pootevře jen jeden válec, motocykl pak více vibruje a může to vést k postupnému odpadávání jednotlivých drobných částí vašeho miláčka. Pokud nechcete zničit vzhled výfuku zvolte místo odvrtávání celých přepážek jen provrtání otvorů v záslepkách na konci výstupních otvorů. Na ty narazíte, když do každého z dvou otvorů strčíte kus drátu. Pozor však na to, že jedna záslepka je poměrně mělko, kdežto ta druhá asi až 400mm hluboko. Chce to tedy dlouhý vrták. Pak není na pohled z venku poznat vůbec nic. Zvuk se zabarvil, přesto nedošlo k dramatickému nárustu hluku. Získal jsem krásny hluboký zvuk, který snesou i sousedi a okolní okenní tabulky. Kdo však bude žádat brutálnější zvuk, může poktačovat v provrtání další přepážky, přidáváním dalších otvorů či dokonce vykucháním celého vnítřku výfuku.

Co se týká seřízení karburátoru, mám´VT750C r.v.:98. S běžným filtrem sání, když jsem pootevřel můj výfuk, zkoušel jsem různá nastavení bohatosti směsi a nakonec bylo nejlepší to originál Honda, to znamená 2 a 1/4 otáčky. Na starém fóru bylo více vláken sledující toto téma a všechmy se shodovali, že seřízení karburátoru po výměně výfuku za otevřené není třeba.

Spolu s KN filtrem došlo k výraznému zvýšení kroutícího momentu, zvlášť v nižších otáčkách. Doporučuji zároveň udělat i podtlaky na karburátoru - výrazné zlepšení chodu motoru v nižších otáčkách.

U totální devastaci vnitřku výfuku (i s tím jsem se setkal) to bude zřejmě stejné jako u mých otevřených. To však popisuji jinde - zde -.
ex_vt750_2_original.jpg
ex_vt750.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Obrázek

Motopark

kovozem
Příspěvky: 1
Registrován: pát 14. čer 2013 7:22:22
Motorka: honda vt 750 c 4 shadow
Povolání:
Bydliště: prostějov
Udělil poděkování: 0
Obdržel poděkování: 0
Věk: 59
Kontaktovat uživatele:

Re: Výfuk VT750C dva v jednom

Příspěvek od kovozem »

dobrý den,
nechci vrtat díry do originál výfuku, ale vyndal bych vložku a nahradil ji jinou - odlehčenou :) . Poraďte mi prosím jak sundám zadní část výfuku abych se dostal dovnitř a nic při tom nevratně nepoškodil. Připadá mi že je tam zajištená asi dvěma sváry ale nevím jestli je to pravda a pokud ano co je pod nimi kdybych je odvrtal a jak bych tu koncovku zpátky zajistil /nechci znovu vařit/ například nějakými šrouby.
děkuji jiří
Uživatelský avatar
Jerry
Member
Příspěvky: 1544
Registrován: pon 25. úno 2013 19:43:37
Motorka: VT1100C2 ACE
Povolání: řidič
Bydliště: Benátky nad Jizerou
Udělil poděkování: 1 x
Obdržel poděkování: 1 x
Věk: 56
Kontaktovat uživatele:

Re: Výfuk VT750C dva v jednom

Příspěvek od Jerry »

Chromovaný kryt je k výfuku přibodovaný, ten jsem odvrtával pomalu a opatrně natupo nabroušeným vrtákem.
Co se týče vnitřku, nemůžu to najít, ale někde bylo nafocený jak tlumič otevřel natvrdo rozbruskou a pak vnitřek vybral.
Nezapomeň, že poslední příčka řeší jen jeden válec. Také pochybuji, že poslední příčka bude jen bodována, to by asi moc netěsnilo.
Obrázek
Radim
Příspěvky: 5
Registrován: pát 01. dub 2016 12:39:41
Motorka: VT750 C4
Povolání:
Bydliště: Frydek-Mistek
Udělil poděkování: 0
Obdržel poděkování: 0
Věk: 61
Kontaktovat uživatele:

Re: Výfuk VT750C dva v jednom

Příspěvek od Radim »

Zdravím,
nemáte někdo náhodou přehled v tom, jak jsou značeny výfuky na VT750?
Případně - jde nějak jednoduše rozlišit (nějaká změřitelná míra) výfuk na r.v. 2001-2003 čili motor RC44 a na 2004-2007 RC50?
Označení SANKEI 2351 je asi univerzální pro oba typy. Já ho teda na 2006 mám spolu s kódem "HM MEG E1" a zároveň jsem viděl to 2351 na ebay i u staršího typu.
Odpovědět

Zpět na „VT 750“