Obsah fóra ‹ Technika ‹ Technika dle modelu ‹ VT 750 ‹ Karburátor a otevřené výfuky
Každá motka se chová trochu jinak, je to kus od kusu i když budou dvě stejné, každá má něco jiného už za sebou.
Celá soustava je od výrobce vyvážená, to znamená, že pokud otevřeš výfuky, měl bys přidat i vzduch a palivo. To znamená ideálně KN filtr, klidně ve formě do originálního airboxu, přetryskovat (karburátorový kit Dynojet) a nechat seřídit na stolici. Tím se dostane i několik koníků a Nm navíc. V reálu to dopadne tak, že po úpravě výfuků dáš KN filtr, možná si pohraješ více či méně si z bohatostí směsi a budeš jezdit.
Když jsem koupil VT750C r.v.98, pídil jsem se po zvýšení výkonu a zajel jsem za kluky do
DK racing. Ti se koukli na motku od vrat (ještě v Podolí) a řekli, " to se nevyplatí ". A měli pravdu. Zlatá poučka tvrdí:" Objem ničím nenahradíš! Kup si větší! " Ale na to ses neptal.
Jsou motky co po výměně výfuku, nebo jeho úpravě jezdí dál, jako by se nechumelilo, jiné to nesou hůř. Známý měl na VT600 otevřené výfuky a s KN filtrem nechtěla kamarádit ať fělal co dělal (třeba špatně - nevím). Tak jsem ho od něj koupil a manželka byla spokojená. Karburátor a stříkačku srovnávat v tomto ohledu nemůžeš, oboje má však své příznivce.
PS: Podle popisu ty to neměla být Spiritka jak byla u nás prodávána od roku 2007, ale americký název pro v Evropě prodávanou Black Shadow.