VT700

Zamčeno
Uživatelský avatar
Jerry
Member
Příspěvky: 1544
Registrován: pon 25. úno 2013 19:43:37
Motorka: VT1100C2 ACE
Povolání: řidič
Bydliště: Benátky nad Jizerou
Udělil poděkování: 1 x
Obdržel poděkování: 1 x
Věk: 56
Kontaktovat uživatele:

VT700

Příspěvek od Jerry »

VT700 - přehled[hr]
VT700C 1984 - 1987
Tento motocykl nahradil VT750C, protože v USA začli platit na ochranu motocyklového trhu ochranná cla, která sedmsetpadesátku velmi zdražovala. Proto Honda snížila objem, aby si udržela americký trh v této třídě motocyklů
VT700C.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Obrázek

MotoVšem

Uživatelský avatar
Jerry
Member
Příspěvky: 1544
Registrován: pon 25. úno 2013 19:43:37
Motorka: VT1100C2 ACE
Povolání: řidič
Bydliště: Benátky nad Jizerou
Udělil poděkování: 1 x
Obdržel poděkování: 1 x
Věk: 56
Kontaktovat uživatele:

Re: VT700

Příspěvek od Jerry »

VT700 - technická data:

Technická data se můžou lišit!
  • Data jsme sbírali z různých zdrojů, které můžou být nepřesné. Také je možné se setkat s napohled stejnými motocykly, ale s jinak laděným motorem. Další kapitolu tvoří různé ať již profesionální, či neprofesionální úpravy jako třeba montáže kratších tlumičů až po instalaci KN filtrů, laděných výfuků, Dynojet kitů, atd.
  • Budeme rádi, pokud naše údaje doplníte, či upřesníte, ale jen podle originálních příruček a manuálů Hondy, nebo jiných důvěryhodných zdrojů. Je nutné, aby jste zároveň poslali odkaz odkud jste čerpali, nebo oscenovali daný dokument. Z pochopitelných důvodů je databáze uzamčena a proto prosím posílejte svoje připomínky a náměty na e-mail: president@shoc.cz . Je nutné, aby bylo přesně jasné o jaký typ motocyklu se jedná. Na sdělení typu "Jedna bába povídala" nereagujeme.
  • Děkujeme a doufáme, že Vám naše databáze bude vyhovovat. Není možné zveřejnit všechna data, k tomu slouží manuály, ale k orientaci mezi jednotlivými modely by měla stačit.
[hr]
VT700C 1984 - 1987

[table=][tr=]Motor:[td=][/td][td=] [/td][/tr]
[tr=][td=]Typ[/td][td=]4-taktní, kapalinou chlazený, 45° V -twin[/td][/tr]
[tr=][td=]Zdvihový objem[/td][td=]694,5 cm3[/td][/tr]
[tr=][td=]Vrtání x zdvih[/td][td=]76,5 mm x 75,5 mm[/td][/tr]
[tr=][td=]Kompresní poměr[/td][td=]9,6 : 1[/td][/tr]
[tr=][td=]Ventilový rozvod[/td][td=] 2ventily na válec , nastavení hydraulické[/td][/tr]
[tr=][td=]Karburátor[/td][td=]vojitý, 36mm[/td][/tr]
[tr=][td=]Výkon[/td][td=]62PS / 7500 ot (DIN) (45,3kW / 7500 min-1)[/td][/tr]
[tr=][td=]Max.točivý moment[/td][td=]6,3kg-m / 6,000rpm (DIN) (62,1Nm / 6,000 min-1)[/td][/tr]
[tr=][td=]Startér[/td][td=]elektrický[/td][/tr]
[tr=][td=]Převody:[/td][td=][/td][/tr]
[tr=][td=]Spojka[/td][td=]mechanická[/td][/tr]
[tr=][td=]Převodovka[/td][td=]6 -stupňová[/td][/tr]
[tr=][td=]Sekundární pohon[/td][td=]kardanův hřídel uvnitř zadní vidlice[/td][/tr]
[tr=][td=]Elektroinstalace:[/td][td=][/td][/tr]
[tr=][td=]Napětí[/td][td=]12V[/td][/tr]
[tr=][td=]Výkon altermátoru[/td][td=][/td][/tr]
[tr=][td=]Zapalování[/td][td=]počítačem řízené digitálně tranzistorové s elektronickým předstihem[/td][/tr]
[tr=][td=]Podvozek:[/td][td=][/td][/tr]
[tr=][td=]Přední odpružení[/td][td=]teleskopická vidlice, 145 mm cestovní výška[/td][/tr]
[tr=][td=]Zadní odpružení[/td][td=]kyvná vidlice , 103 mm cestovní výška[/td][/tr]
[tr=][td=]Pneu přední[/td][td=]110/90-19 62H[/td][/tr]
[tr=][td=]Pneu zadní[/td][td=]140/90-15 70H[/td][/tr]
[tr=][td=]Přední brzdy[/td][td=]hydraulické, dvoupístkové, jeden 868 mm kotouč[/td][/tr]
[tr=][td=]Zadní brzdy[/td][td=]bubnová prům. 201 mm[/td][/tr]
[tr=][td=]Rozměry[/td][td=][/td][/tr]
[tr=][td=]Rozměry (D x Š x v)[/td][td=]2190 x 860 x 1200 mm[/td][/tr]
[tr=][td=]Výška sedla[/td][td=]760mm[/td][/tr]
[tr=][td=]Světlá výška[/td][td=]150 mm[/td][/tr]
[tr=][td=]Rozvor[/td][td=]1525mm[/td][/tr]
[tr=][td=]Suchá hmotnost[/td][td=]211kg[/td][/tr]
[tr=][td=]Objem palivové nádrže[tab=30][/td][td=]12,5l (včetně 2 l rezerva)[/td][/tr][/table]
Obrázek
Zamčeno

Zpět na „Databáze SHADOW“