VT1300

Zamčeno
Uživatelský avatar
Jerry
Member
Příspěvky: 1544
Registrován: pon 25. úno 2013 19:43:37
Motorka: VT1100C2 ACE
Povolání: řidič
Bydliště: Benátky nad Jizerou
Udělil poděkování: 1 x
Obdržel poděkování: 1 x
Věk: 56
Kontaktovat uživatele:

VT1300

Příspěvek od Jerry »

VT1300 - přehled[hr]
VT1300CX (Fury) 2009-
Roku 2007 končí výroba VTX – VTwin eXtreme pro Evropu, protože motory této řady nesplňují nové EURO-3 normy. Naštěstí, japonská společnost, věří, že tato legenda musí žít, a v roce 2009 přivedla na trh nového sourozence – VT1300 Fury. I když se motor tváří že byl jen převzat od staršího sourozence, není tomu tak. Oproti VTX1300 je tento motocykl standartně vybaven vstřikováním paliva a má řadu dalších změn uvnitř motoru.
Teď si dovolím vložit trochu historie. V roce 1979 z továrny vyjíždí první dnes již legendární Honda CX500 Custom. Značku Custom si však již před tím zaregistoval Stephan Hohenstein, smluvní prodejce H-D a tyto motocykly po úpravách takto označoval. A tak Honda musela od tohoto označení upustit a celou zásilku v Hamburském přístavu při nákladné marketingové akci přeznačila novým označením "C". S modelem Fury se historie z roku 1979 opakuje, Honda musela v Evropě od označení Fury ustoupit, naštěstí ne již tak dramaticky. Název Fury byl již pro Evropu zaregistrován a proto je na evropský trh tento stroj uváděn pod strohým označením jako VT1300CX a pro ostatní trhy jako Fury. Nic to ovšem nemění na skutečnosti, že Honda vytvořila osobitý chopper, který se tváří jako stavba, je úzký a vzdušný, přesto se jedná o seriový motocykl. Charakterizuje jej velmi úzká nádrž a oproti ostatním verzím má Furry tachometr na řidítkách a vyšší stavbu rámu v místě krku řízení. Je pravda, že na jeho stavbě je poměrně velký podíl plastů, ale zároveň si myslím, že skrývá velký potenciál k možným přestavbám.
Barvy pro Evropu:Modrá, černá
VT1300CX Press Information 2011.pdf
VT1300CX_Furry_uzivatelska_prirucka_JAP.pdf
VT1300CX_Furry_uzivatelska_prirucka_EN.pdf
VT1300CX.jpg
Některé barevné kombinace jinde ve světě.
VT1300CX 1.jpg
VT1300CX 2.jpg
[hr]
VT1300CS Sabre 2010-
Tento motocykl je ze všech verzí nejvíce podobný verzi CX (Furry). Narozdíl od ní, má nižší stavbu rámu v místě krku řízení a tachometr v kapličce na nádrži. Také je použit jiný typ ráfků. Bohužel tento typ není určen pro evropský trh.
VT1300 CS.jpg
[hr]
VT1300CR Stateline 2010-
Verze Stateline vychází z předešlého modelu, má však hlubší blatníky, mohutnější přední kolo a tak zaujímá místo cruiseru. Bohužel tento typ není určen pro evropský trh.
VT1300CR.jpg
[hr]
VT1300CT Interstate 2010-
Poslední verze vycházející z Stateline. Interstate je cestovní verze, doplněná plexištítem a brašnami. Když jsem si ji prohlížel z blízka, přišlo mi, že brašny jsou elektricky uzamykatelné. Bohužel tento typ není určen pro evropský trh.
VT1300CT.jpg
[hr]
Náhled na všechny verze z druhé strany.
vt1300 2.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Obrázek

Partsdepot

Uživatelský avatar
Jerry
Member
Příspěvky: 1544
Registrován: pon 25. úno 2013 19:43:37
Motorka: VT1100C2 ACE
Povolání: řidič
Bydliště: Benátky nad Jizerou
Udělil poděkování: 1 x
Obdržel poděkování: 1 x
Věk: 56
Kontaktovat uživatele:

Re: VT1300

Příspěvek od Jerry »

VT1300 - technická data:

Technická data se můžou lišit!
  • Data jsme sbírali z různých zdrojů, které můžou být nepřesné. Také je možné se setkat s napohled stejnými motocykly, ale s jinak laděným motorem. Další kapitolu tvoří různé ať již profesionální, či neprofesionální úpravy jako třeba montáže kratších tlumičů až po instalaci KN filtrů, laděných výfuků, Dynojet kitů, atd.
  • Budeme rádi, pokud naše údaje doplníte, či upřesníte, ale jen podle originálních příruček a manuálů Hondy, nebo jiných důvěryhodných zdrojů. Je nutné, aby jste zároveň poslali odkaz odkud jste čerpali, nebo oscenovali daný dokument. Z pochopitelných důvodů je databáze uzamčena a proto prosím posílejte svoje připomínky a náměty na e-mail: president@shoc.cz . Je nutné, aby bylo přesně jasné o jaký typ motocyklu se jedná. Na sdělení typu "Jedna bába povídala" nereagujeme.
  • Děkujeme a doufáme, že Vám naše databáze bude vyhovovat. Není možné zveřejnit všechna data, k tomu slouží manuály, ale k orientaci mezi jednotlivými modely by měla stačit.
Obrázek
Uživatelský avatar
Jerry
Member
Příspěvky: 1544
Registrován: pon 25. úno 2013 19:43:37
Motorka: VT1100C2 ACE
Povolání: řidič
Bydliště: Benátky nad Jizerou
Udělil poděkování: 1 x
Obdržel poděkování: 1 x
Věk: 56
Kontaktovat uživatele:

Re: VT1300

Příspěvek od Jerry »

VT1300CX (Fury) 2009-

[table=][tr=][td=]Motor:[/td][td=][/td][/tr]
[tr=][td=]Typ[/td][td=]SC61E - vodou chlazený 4-taktní V -twin[/td][/tr]
[tr=][td=]Zdvihový objem[/td][td=]1312 cm3[/td][/tr]
[tr=][td=]Vrtání x zdvih[/td][td=]89,5 mm x 104,3 mm[/td][/tr]
[tr=][td=]Kompresní poměr[/td][td=]9,2 : 1[/td][/tr]
[tr=][td=]Ventilový rozvod[/td][td=]3 ventily na válec[/td][/tr]
[tr=][td=]Vstřikování paliva[/td][td=]elektronicky řízený systém vstřikování paliva (PGM-FI)[/td][/tr]
[tr=][td=]Výkon[/td][td=]42,5kW / 4250 ot[/td][/tr]
[tr=][td=]Max.točivý moment[/td][td=]107Nm / 2250 ot[/td][/tr]
[tr=][td=]Startér[/td][td=]elektrický[/td][/tr]
[tr=][td=]Převody:[/td][td=][/td][/tr]
[tr=][td=]Spojka[/td][td=]mokrá mechanická[/td][/tr]
[tr=][td=]Převodovka[/td][td=]5 -stupňová[/td][/tr]
[tr=][td=]Sekundární pohon[/td][td=]kardanův hřídel uvnitř zadní vidlice[/td][/tr]
[tr=][td=]Elektroinstalace:[/td][td=][/td][/tr]
[tr=][td=]Napětí[/td][td=]12V[/td][/tr]
[tr=][td=]Zapalování[/td][td=]počítačem řízené digitálně tranzistorové[/td][/tr]
[tr=][td=]Podvozek:[/td][td=][/td][/tr]
[tr=][td=]Úhel řízení[/td][td=]32°[/td][/tr]
[tr=][td=]Přední odpružení[/td][td=]teleskopická vidlice[/td][/tr]
[tr=][td=]Zadní odpružení[/td][td=]centrální tlumič s nastavením předpětí pružiny[/td][/tr]
[tr=][td=]Pneu přední[/td][td=]90/90-21M/C 54H[/td][/tr]
[tr=][td=]Pneu zadní[/td][td=]170/80-15M/C 77H[/td][/tr]
[tr=][td=]Přední brzdy[/td][td=]hydraulické kotoučové[/td][/tr]
[tr=][td=]Zadní brzdy[/td][td=]hydraulické kotoučové[/td][/tr]
[tr=][td=]Rozměry[/td][td=][/td][/tr]
[tr=][td=]Minimální poloměr otáčení[/td][td=]3.7m[/td][/tr]
[tr=][td=]Rozměry (D x Š x v)[/td][td=]2,575×0,900×1,150m[/td][/tr]
[tr=][td=]Výška sedla[/td][td=]0.680m[/td][/tr]
[tr=][td=]Světlá výška[/td][td=]0.125m[/td][/tr]
[tr=][td=]Rozvor[/td][td=]1,805m[/td][/tr]
[tr=][td=]Suchá hmotnost[/td][td=]307kg[/td][/tr]
[tr=][td=]Objem palivové nádrže[tab=30][/td][td=]12l[/td][/tr][/table]
Obrázek
Uživatelský avatar
Jerry
Member
Příspěvky: 1544
Registrován: pon 25. úno 2013 19:43:37
Motorka: VT1100C2 ACE
Povolání: řidič
Bydliště: Benátky nad Jizerou
Udělil poděkování: 1 x
Obdržel poděkování: 1 x
Věk: 56
Kontaktovat uživatele:

Re: VT1300

Příspěvek od Jerry »

VT1300CS Sabre 2010-

[table=][tr=][td=]Motor:[/td][td=][/td][/tr]
[tr=][td=]Typ[/td][td=]SC61E - vodou chlazený 4-taktní V -twin[/td][/tr]
[tr=][td=]Zdvihový objem[/td][td=]1312 cm3[/td][/tr]
[tr=][td=]Vrtání x zdvih[/td][td=]89,5 mm x 104,3 mm[/td][/tr]
[tr=][td=]Kompresní poměr[/td][td=]9,2 : 1[/td][/tr]
[tr=][td=]Ventilový rozvod[/td][td=]3 ventily na válec[/td][/tr]
[tr=][td=]Vstřikování paliva[/td][td=]elektronicky řízený systém vstřikování paliva (PGM-FI)[/td][/tr]
[tr=][td=]Výkon[/td][td=]42,5kW / 4250 ot[/td][/tr]
[tr=][td=]Max.točivý moment[/td][td=]107Nm / 2250 ot[/td][/tr]
[tr=][td=]Startér[/td][td=]elektrický[/td][/tr]
[tr=][td=]Převody:[/td][td=][/td][/tr]
[tr=][td=]Spojka[/td][td=]mokrá mechanická[/td][/tr]
[tr=][td=]Převodovka[/td][td=]5 -stupňová[/td][/tr]
[tr=][td=]Sekundární pohon[/td][td=]kardanův hřídel uvnitř zadní vidlice[/td][/tr]
[tr=][td=]Elektroinstalace:[/td][td=][/td][/tr]
[tr=][td=]Napětí[/td][td=]12V[/td][/tr]
[tr=][td=]Zapalování[/td][td=]počítačem řízené digitálně tranzistorové[/td][/tr]
[tr=][td=]Podvozek:[/td][td=][/td][/tr]
[tr=][td=]Úhel řízení[/td][td=]33°[/td][/tr]
[tr=][td=]Přední odpružení[/td][td=]teleskopická vidlice[/td][/tr]
[tr=][td=]Zadní odpružení[/td][td=]centrální tlumič s nastavením předpětí pružiny[/td][/tr]
[tr=][td=]Pneu přední[/td][td=]90/90-21M/C 54H[/td][/tr]
[tr=][td=]Pneu zadní[/td][td=]170/80-15M/C 77H[/td][/tr]
[tr=][td=]Přední brzdy[/td][td=]hydraulické kotoučové[/td][/tr]
[tr=][td=]Zadní brzdy[/td][td=]hydraulické kotoučové[/td][/tr]
[tr=][td=]Rozměry[/td][td=][/td][/tr]
[tr=][td=]Minimální poloměr otáčení[/td][td=]3.5m[/td][/tr]
[tr=][td=]Rozměry (D x Š x v)[/td][td=]2,580×0,820×1,100m[/td][/tr]
[tr=][td=]Výška sedla[/td][td=]0,684m[/td][/tr]
[tr=][td=]Světlá výška[/td][td=]0.13m[/td][/tr]
[tr=][td=]Rozvor[/td][td=]1,785m[/td][/tr]
[tr=][td=]Suchá hmotnost[/td][td=]304kg[/td][/tr]
[tr=][td=]Objem palivové nádrže[tab=30][/td][td=]16l[/td][/tr][/table]
Obrázek
Uživatelský avatar
Jerry
Member
Příspěvky: 1544
Registrován: pon 25. úno 2013 19:43:37
Motorka: VT1100C2 ACE
Povolání: řidič
Bydliště: Benátky nad Jizerou
Udělil poděkování: 1 x
Obdržel poděkování: 1 x
Věk: 56
Kontaktovat uživatele:

Re: VT1300

Příspěvek od Jerry »

VT1300CR Stateline 2010-

[table=][tr=][td=]Motor:[/td][td=][/td][/tr]
[tr=][td=]Typ[/td][td=]SC61E - vodou chlazený 4-taktní V -twin[/td][/tr]
[tr=][td=]Zdvihový objem[/td][td=]1312 cm3[/td][/tr]
[tr=][td=]Vrtání x zdvih[/td][td=]89,5 mm x 104,3 mm[/td][/tr]
[tr=][td=]Kompresní poměr[/td][td=]9,2 : 1[/td][/tr]
[tr=][td=]Ventilový rozvod[/td][td=]3 ventily na válec[/td][/tr]
[tr=][td=]Vstřikování paliva[/td][td=]elektronicky řízený systém vstřikování paliva (PGM-FI)[/td][/tr]
[tr=][td=]Výkon[/td][td=]42,5kW / 4250 ot[/td][/tr]
[tr=][td=]Max.točivý moment[/td][td=]107Nm / 2250 ot[/td][/tr]
[tr=][td=]Startér[/td][td=]elektrický[/td][/tr]
[tr=][td=]Převody:[/td][td=][/td][/tr]
[tr=][td=]Spojka[/td][td=]mokrá mechanická[/td][/tr]
[tr=][td=]Převodovka[/td][td=]5 -stupňová[/td][/tr]
[tr=][td=]Sekundární pohon[/td][td=]kardanův hřídel uvnitř zadní vidlice[/td][/tr]
[tr=][td=]Elektroinstalace:[/td][td=][/td][/tr]
[tr=][td=]Napětí[/td][td=]12V[/td][/tr]
[tr=][td=]Zapalování[/td][td=]počítačem řízené digitálně tranzistorové[/td][/tr]
[tr=][td=]Podvozek:[/td][td=][/td][/tr]
[tr=][td=]Úhel řízení[/td][td=]33°[/td][/tr]
[tr=][td=]Přední odpružení[/td][td=]teleskopická vidlice[/td][/tr]
[tr=][td=]Zadní odpružení[/td][td=]centrální tlumič s nastavením předpětí pružiny[/td][/tr]
[tr=][td=]Pneu přední[/td][td=]140/80-17M/C 69H[/td][/tr]
[tr=][td=]Pneu zadní[/td][td=]170/80-15M/C 77H[/td][/tr]
[tr=][td=]Přední brzdy[/td][td=]hydraulické kotoučové[/td][/tr]
[tr=][td=]Zadní brzdy[/td][td=]hydraulické kotoučové[/td][/tr]
[tr=][td=]Rozměry[/td][td=][/td][/tr]
[tr=][td=]Minimální poloměr otáčení[/td][td=]3.5m[/td][/tr]
[tr=][td=]Rozměry (D x Š x v)[/td][td=]2,650 × 0,970 × 1,085m[/td][/tr]
[tr=][td=]Výška sedla[/td][td=]0.680m[/td][/tr]
[tr=][td=]Světlá výška[/td][td=]0.13m[/td][/tr]
[tr=][td=]Rozvor[/td][td=]1,785m[/td][/tr]
[tr=][td=]Suchá hmotnost[/td][td=]304kg[/td][/tr]
[tr=][td=]Objem palivové nádrže[tab=30][/td][td=]16l[/td][/tr][/table]
Obrázek
Uživatelský avatar
Jerry
Member
Příspěvky: 1544
Registrován: pon 25. úno 2013 19:43:37
Motorka: VT1100C2 ACE
Povolání: řidič
Bydliště: Benátky nad Jizerou
Udělil poděkování: 1 x
Obdržel poděkování: 1 x
Věk: 56
Kontaktovat uživatele:

Re: VT1300

Příspěvek od Jerry »

VT1300CT Interstate 2010-

[table=][tr=][td=]Motor:[/td][td=][/td][/tr]
[tr=][td=]Typ[/td][td=]SC61E - vodou chlazený 4-taktní V -twin[/td][/tr]
[tr=][td=]Zdvihový objem[/td][td=]1312 cm3[/td][/tr]
[tr=][td=]Vrtání x zdvih[/td][td=]89,5 mm x 104,3 mm[/td][/tr]
[tr=][td=]Kompresní poměr[/td][td=]9,2 : 1[/td][/tr]
[tr=][td=]Ventilový rozvod[/td][td=]3 ventily na válec[/td][/tr]
[tr=][td=]Vstřikování paliva[/td][td=]elektronicky řízený systém vstřikování paliva (PGM-FI)[/td][/tr]
[tr=][td=]Výkon[/td][td=]42,5kW / 4250 ot[/td][/tr]
[tr=][td=]Max.točivý moment[/td][td=]107Nm / 2250 ot[/td][/tr]
[tr=][td=]Startér[/td][td=]elektrický[/td][/tr]
[tr=][td=]Převody:[/td][td=][/td][/tr]
[tr=][td=]Spojka[/td][td=]mokrá mechanická[/td][/tr]
[tr=][td=]Převodovka[/td][td=]5 -stupňová[/td][/tr]
[tr=][td=]Sekundární pohon[/td][td=]kardanův hřídel uvnitř zadní vidlice[/td][/tr]
[tr=][td=]Elektroinstalace:[/td][td=][/td][/tr]
[tr=][td=]Napětí[/td][td=]12V[/td][/tr]
[tr=][td=]Zapalování[/td][td=]počítačem řízené digitálně tranzistorové[/td][/tr]
[tr=][td=]Podvozek:[/td][td=][/td][/tr]
[tr=][td=]Úhel řízení[/td][td=]33°[/td][/tr]
[tr=][td=]Přední odpružení[/td][td=]teleskopická vidlice[/td][/tr]
[tr=][td=]Zadní odpružení[/td][td=]centrální tlumič s nastavením předpětí pružiny[/td][/tr]
[tr=][td=]Pneu přední[/td][td=]140/80-17M/C 69H[/td][/tr]
[tr=][td=]Pneu zadní[/td][td=]170/80-15M/C 77H[/td][/tr]
[tr=][td=]Přední brzdy[/td][td=]hydraulické kotoučové[/td][/tr]
[tr=][td=]Zadní brzdy[/td][td=]hydraulické kotoučové[/td][/tr]
[tr=][td=]Rozměry[/td][td=][/td][/tr]
[tr=][td=]Minimální poloměr otáčení[/td][td=]3.5m[/td][/tr]
[tr=][td=]Rozměry (D x Š x v)[/td][td=]2,650 × 0,970 × 1,085m[/td][/tr]
[tr=][td=]Výška sedla[/td][td=]0.680m[/td][/tr]
[tr=][td=]Světlá výška[/td][td=]0.13m[/td][/tr]
[tr=][td=]Rozvor[/td][td=]1,785m[/td][/tr]
[tr=][td=]Suchá hmotnost[/td][td=]309kg[/td][/tr]
[tr=][td=]Objem palivové nádrže[tab=30][/td][td=]16l[/td][/tr][/table]
Obrázek
Zamčeno

Zpět na „Databáze SHADOW“