VTX1300

Zamčeno
Uživatelský avatar
Jerry
Member
Příspěvky: 1544
Registrován: pon 25. úno 2013 19:43:37
Motorka: VT1100C2 ACE
Povolání: řidič
Bydliště: Benátky nad Jizerou
Udělil poděkování: 1 x
Obdržel poděkování: 1 x
Věk: 56
Kontaktovat uživatele:

VTX1300

Příspěvek od Jerry »

VTX1300 - přehled[hr]
Tento motocykl na sebe upozorňuje již svým označením. Zkratka VT (V-Twin) byla doplněna o písmeno X, které mělo značit eXtréme. Jako první Honda představila řadu VTX1800 a rok na to přišla s VTX1300. Oproti VTX1800 měla VTX1300 daleko větší podíl plastů a není vybavena vstřikováním, ale jinak se jedná na pohled o velmi podobné motocykly.

VTX1300S 2002 - 2008
Jako první z řady VTX1300 přišla v roce 2002 od Hondy VTX1300S. Drátěná kola, hluboké blatníky, silné tlumiče výfuku, to je charakteristika tohoto cruisru. Označení S jako retro Spoke (spoke=špice, dráty).
VTX1300S Press 2003.pdf
VTX1300S Press 2007.pdf
VTX1300S Press 2007 prislusenstvi.pdf
VTX1300S_uzivatelska_prirucka_CZ.pdf
VTX1300S.jpg
[hr]
VTX1300C 2004 - 2009
O rok později po esku, v roce 2004, přišla Honda s VTX1300C. Tento model třináctistovky má vzhled powercruiseru a proto zřejmě označení C jako Cruiser. Přináší přiléhavé blatníky, tenčí přední kolo, lité disky, tenčí tlumiče výfuku a tím navozuje sportovní vzhled motocyklu.
VTX1300C.jpg
[hr]
VTX1300R 2005 - 2009
V roce 2005 představila Honda třetí verzi VTX1300R, jako Retro. Ta kombinuje obě předešlé. Hluboké blatníky z eSka a tenčí tlumiče výfuku z Céčka. Lité disky mají jiný tvar.
VTX1300R.jpg
[hr]
VTX1300T 2008 - 2009
V roce 2008 v americe doplňují v americe řadu VTX o model VTX1300T jako Touring. Jedná se v podstatě o verzi R, doplněnou o plexištít, brašny a opěrku spolujezdce.
VTX1300T.jpg
[hr]
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Obrázek

Partsdepot

Uživatelský avatar
Jerry
Member
Příspěvky: 1544
Registrován: pon 25. úno 2013 19:43:37
Motorka: VT1100C2 ACE
Povolání: řidič
Bydliště: Benátky nad Jizerou
Udělil poděkování: 1 x
Obdržel poděkování: 1 x
Věk: 56
Kontaktovat uživatele:

Re: VTX1300 - přehled

Příspěvek od Jerry »

VTX1300 - technická data:

Technická data se můžou lišit!
  • Data jsme sbírali z různých zdrojů, které můžou být nepřesné. Také je možné se setkat s napohled stejnými motocykly, ale s jinak laděným motorem. Další kapitolu tvoří různé ať již profesionální, či neprofesionální úpravy jako třeba montáže kratších tlumičů až po instalaci KN filtrů, laděných výfuků, Dynojet kitů, atd.
  • Budeme rádi, pokud naše údaje doplníte, či upřesníte, ale jen podle originálních příruček a manuálů Hondy, nebo jiných důvěryhodných zdrojů. Je nutné, aby jste zároveň poslali odkaz odkud jste čerpali, nebo oscenovali daný dokument. Z pochopitelných důvodů je databáze uzamčena a proto prosím posílejte svoje připomínky a náměty na e-mail: president@shoc.cz . Je nutné, aby bylo přesně jasné o jaký typ motocyklu se jedná. Na sdělení typu "Jedna bába povídala" nereagujeme.
  • Děkujeme a doufáme, že Vám naše databáze bude vyhovovat. Není možné zveřejnit všechna data, k tomu slouží manuály, ale k orientaci mezi jednotlivými modely by měla stačit.
Obrázek
Uživatelský avatar
Jerry
Member
Příspěvky: 1544
Registrován: pon 25. úno 2013 19:43:37
Motorka: VT1100C2 ACE
Povolání: řidič
Bydliště: Benátky nad Jizerou
Udělil poděkování: 1 x
Obdržel poděkování: 1 x
Věk: 56
Kontaktovat uživatele:

Re: VTX1300 - přehled

Příspěvek od Jerry »

VTX1300S

[table=][tr=][td=]Motor:[/td][td=][/td][/tr]
[tr=][td=]Typ[/td][td=]vodou chlazený 4-taktní V -twin[/td][/tr]
[tr=][td=]Zdvihový objem[/td][td=]1312 cm3[/td][/tr]
[tr=][td=]Vrtání x zdvih[/td][td=]89,5 mm x 104,3 mm[/td][/tr]
[tr=][td=]Kompresní poměr[/td][td=]9,2 : 1[/td][/tr]
[tr=][td=]Ventilový rozvod[/td][td=]SOHC 3 ventily na válec[/td][/tr]
[tr=][td=]Karburátor[/td][td=]jeden průměr 38mm CV[/td][/tr]
[tr=][td=]Výkon[/td][td=]55kW / 5000 ot[/td][/tr]
[tr=][td=]Max.točivý moment[/td][td=]123Nm / 3000 ot[/td][/tr]
[tr=][td=]Startér[/td][td=]elektrický[/td][/tr]
[tr=][td=]Převody:[/td][td=][/td][/tr]
[tr=][td=]Spojka[/td][td=]mokrá mechanická[/td][/tr]
[tr=][td=]Převodovka[/td][td=]5 -stupňová[/td][/tr]
[tr=][td=]Sekundární pohon[/td][td=]kardanův hřídel uvnitř zadní vidlice[/td][/tr]
[tr=][td=]Elektroinstalace:[/td][td=][/td][/tr]
[tr=][td=]Napětí[/td][td=]12V[/td][/tr]
[tr=][td=]Zapalování[/td][td=]2 svíčky na válec, počítačem řízené digitálně tranzistorové (ECU)[/td][/tr]
[tr=][td=]Podvozek:[/td][td=][/td][/tr]
[tr=][td=]Úhel řízení[/td][td=]32°[/td][/tr]
[tr=][td=]Přední odpružení[/td][td=]41mm teleskopická vidlice; 130mm cestování výška[/td][/tr]
[tr=][td=]Zadní odpružení[/td][td=]dvojitý tlumič s nastavením předpětí pružiny[/td][/tr]
[tr=][td=]Pneu přední[/td][td=]140/80-17M/C 69H[/td][/tr]
[tr=][td=]Pneu zadní[/td][td=]170/80-15M/C 77H[/td][/tr]
[tr=][td=]Přední brzdy[/td][td=]hydraulické kotoučové, dvoupístkové prum.366mm[/td][/tr]
[tr=][td=]Zadní brzdy[/td][td=]hydraulické kotoučové, jednopístkové, prum.296mm[/td][/tr]
[tr=][td=]Rozměry[/td][td=][/td][/tr]
[tr=][td=]Minimální poloměr otáčení[/td][td=]3.2m[/td][/tr]
[tr=][td=]Rozměry (D x Š x v)[/td][td=]2,575 x 0,960 x 1,125 m[/td][/tr]
[tr=][td=]Výška sedla[/td][td=]0.686m[/td][/tr]
[tr=][td=]Světlá výška[/td][td=]0.13m[/td][/tr]
[tr=][td=]Rozvor[/td][td=]1,669m[/td][/tr]
[tr=][td=]Suchá hmotnost[/td][td=]300kg[/td][/tr]
[tr=][td=]Objem palivové nádrže[tab=30][/td][td=]18l[/td][/tr][/table]
Obrázek
Uživatelský avatar
Jerry
Member
Příspěvky: 1544
Registrován: pon 25. úno 2013 19:43:37
Motorka: VT1100C2 ACE
Povolání: řidič
Bydliště: Benátky nad Jizerou
Udělil poděkování: 1 x
Obdržel poděkování: 1 x
Věk: 56
Kontaktovat uživatele:

Re: VTX1300

Příspěvek od Jerry »

VTX1300C

[table=][tr=][td=]Motor:[/td][td=][/td][/tr]
[tr=][td=]Typ[/td][td=]vodou chlazený 4-taktní V -twin[/td][/tr]
[tr=][td=]Zdvihový objem[/td][td=]1312 cm3[/td][/tr]
[tr=][td=]Vrtání x zdvih[/td][td=]89,5 mm x 104,3 mm[/td][/tr]
[tr=][td=]Kompresní poměr[/td][td=]9,2 : 1[/td][/tr]
[tr=][td=]Ventilový rozvod[/td][td=]SOHC 3 ventily na válec[/td][/tr]
[tr=][td=]Karburátor[/td][td=]jeden průměr 38mm CV[/td][/tr]
[tr=][td=]Výkon[/td][td=]55kW / 5000 ot[/td][/tr]
[tr=][td=]Max.točivý moment[/td][td=]123Nm / 3000 ot[/td][/tr]
[tr=][td=]Startér[/td][td=]elektrický[/td][/tr]
[tr=][td=]Převody:[/td][td=][/td][/tr]
[tr=][td=]Spojka[/td][td=]mokrá mechanická[/td][/tr]
[tr=][td=]Převodovka[/td][td=]5 -stupňová[/td][/tr]
[tr=][td=]Sekundární pohon[/td][td=]kardanův hřídel uvnitř zadní vidlice[/td][/tr]
[tr=][td=]Elektroinstalace:[/td][td=][/td][/tr]
[tr=][td=]Napětí[/td][td=]12V[/td][/tr]
[tr=][td=]Zapalování[/td][td=]2 svíčky na válec, počítačem řízené digitálně tranzistorové (ECU)[/td][/tr]
[tr=][td=]Podvozek:[/td][td=][/td][/tr]
[tr=][td=]Úhel řízení[/td][td=]32°[/td][/tr]
[tr=][td=]Přední odpružení[/td][td=]41mm teleskopická vidlice; 130mm cestování výška[/td][/tr]
[tr=][td=]Zadní odpružení[/td][td=]dvojitý tlumič s nastavením předpětí pružiny[/td][/tr]
[tr=][td=]Pneu přední[/td][td=]110 / 90-19 M / C[/td][/tr]
[tr=][td=]Pneu zadní[/td][td=]170 / 80-15 M / C[/td][/tr]
[tr=][td=]Přední brzdy[/td][td=]hydraulické kotoučové, dvoupístkové prum.366mm[/td][/tr]
[tr=][td=]Zadní brzdy[/td][td=]hydraulické kotoučové, jednopístkové, prum.296mm[/td][/tr]
[tr=][td=]Rozměry[/td][td=][/td][/tr]
[tr=][td=]Minimální poloměr otáčení[/td][td=]3.2m[/td][/tr]
[tr=][td=]Rozměry (D x Š x v)[/td][td=]2,455 x 0,930 x 1,125 m[/td][/tr]
[tr=][td=]Výška sedla[/td][td=]0.685m[/td][/tr]
[tr=][td=]Světlá výška[/td][td=]0.13m[/td][/tr]
[tr=][td=]Rozvor[/td][td=]1,715m[/td][/tr]
[tr=][td=]Suchá hmotnost[/td][td=]300kg[/td][/tr]
[tr=][td=]Objem palivové nádrže[tab=30][/td][td=]18l[/td][/tr][/table]
Obrázek
Uživatelský avatar
Jerry
Member
Příspěvky: 1544
Registrován: pon 25. úno 2013 19:43:37
Motorka: VT1100C2 ACE
Povolání: řidič
Bydliště: Benátky nad Jizerou
Udělil poděkování: 1 x
Obdržel poděkování: 1 x
Věk: 56
Kontaktovat uživatele:

Re: VTX1300

Příspěvek od Jerry »

VTX1300R

[table=][tr=][td=]Motor:[/td][td=][/td][/tr]
[tr=][td=]Typ[/td][td=]vodou chlazený 4-taktní V -twin[/td][/tr]
[tr=][td=]Zdvihový objem[/td][td=]1312 cm3[/td][/tr]
[tr=][td=]Vrtání x zdvih[/td][td=]89,5 mm x 104,3 mm[/td][/tr]
[tr=][td=]Kompresní poměr[/td][td=]9,2 : 1[/td][/tr]
[tr=][td=]Ventilový rozvod[/td][td=]SOHC 3 ventily na válec[/td][/tr]
[tr=][td=]Karburátor[/td][td=]jeden průměr 38mm CV[/td][/tr]
[tr=][td=]Výkon[/td][td=]55kW / 5000 ot[/td][/tr]
[tr=][td=]Max.točivý moment[/td][td=]123Nm / 3000 ot[/td][/tr]
[tr=][td=]Startér[/td][td=]elektrický[/td][/tr]
[tr=][td=]Převody:[/td][td=][/td][/tr]
[tr=][td=]Spojka[/td][td=]mokrá mechanická[/td][/tr]
[tr=][td=]Převodovka[/td][td=]5 -stupňová[/td][/tr]
[tr=][td=]Sekundární pohon[/td][td=]kardanův hřídel uvnitř zadní vidlice[/td][/tr]
[tr=][td=]Elektroinstalace:[/td][td=][/td][/tr]
[tr=][td=]Napětí[/td][td=]12V[/td][/tr]
[tr=][td=]Zapalování[/td][td=]2 svíčky na válec, počítačem řízené digitálně tranzistorové (ECU)[/td][/tr]
[tr=][td=]Podvozek:[/td][td=][/td][/tr]
[tr=][td=]Úhel řízení[/td][td=]32°[/td][/tr]
[tr=][td=]Přední odpružení[/td][td=]41mm teleskopická vidlice; 130mm cestování výška[/td][/tr]
[tr=][td=]Zadní odpružení[/td][td=]dvojitý tlumič s nastavením předpětí pružiny[/td][/tr]
[tr=][td=]Pneu přední[/td][td=]140/80-17M/C 69H[/td][/tr]
[tr=][td=]Pneu zadní[/td][td=]170/80-15M/C 77H[/td][/tr]
[tr=][td=]Přední brzdy[/td][td=]hydraulické kotoučové, dvoupístkové prum.366mm[/td][/tr]
[tr=][td=]Zadní brzdy[/td][td=]hydraulické kotoučové, jednopístkové, prum.296mm[/td][/tr]
[tr=][td=]Rozměry[/td][td=][/td][/tr]
[tr=][td=]Minimální poloměr otáčení[/td][td=]3.2m[/td][/tr]
[tr=][td=]Rozměry (D x Š x v)[/td][td=]2,63 x 0,990 x 1,155 m[/td][/tr]
[tr=][td=]Výška sedla[/td][td=]0.695m[/td][/tr]
[tr=][td=]Světlá výška[/td][td=]0.14m[/td][/tr]
[tr=][td=]Rozvor[/td][td=]1,715m[/td][/tr]
[tr=][td=]Suchá hmotnost[/td][td=]300kg[/td][/tr]
[tr=][td=]Objem palivové nádrže[tab=30][/td][td=]18l[/td][/tr][/table]
Obrázek
Uživatelský avatar
Jerry
Member
Příspěvky: 1544
Registrován: pon 25. úno 2013 19:43:37
Motorka: VT1100C2 ACE
Povolání: řidič
Bydliště: Benátky nad Jizerou
Udělil poděkování: 1 x
Obdržel poděkování: 1 x
Věk: 56
Kontaktovat uživatele:

Re: VTX1300

Příspěvek od Jerry »

VTX1300T

[table=][tr=][td=]Motor:[/td][td=][/td][/tr]
[tr=][td=]Typ[/td][td=]vodou chlazený 4-taktní V -twin[/td][/tr]
[tr=][td=]Zdvihový objem[/td][td=]1312 cm3[/td][/tr]
[tr=][td=]Vrtání x zdvih[/td][td=]89,5 mm x 104,3 mm[/td][/tr]
[tr=][td=]Kompresní poměr[/td][td=]9,2 : 1[/td][/tr]
[tr=][td=]Ventilový rozvod[/td][td=]SOHC 3 ventily na válec[/td][/tr]
[tr=][td=]Karburátor[/td][td=]jeden průměr 38mm CV[/td][/tr]
[tr=][td=]Výkon[/td][td=]55kW / 5000 ot[/td][/tr]
[tr=][td=]Max.točivý moment[/td][td=]123Nm / 3000 ot[/td][/tr]
[tr=][td=]Startér[/td][td=]elektrický[/td][/tr]
[tr=][td=]Převody:[/td][td=][/td][/tr]
[tr=][td=]Spojka[/td][td=]mokrá mechanická[/td][/tr]
[tr=][td=]Převodovka[/td][td=]5 -stupňová[/td][/tr]
[tr=][td=]Sekundární pohon[/td][td=]kardanův hřídel uvnitř zadní vidlice[/td][/tr]
[tr=][td=]Elektroinstalace:[/td][td=][/td][/tr]
[tr=][td=]Napětí[/td][td=]12V[/td][/tr]
[tr=][td=]Zapalování[/td][td=]2 svíčky na válec, počítačem řízené digitálně tranzistorové (ECU)[/td][/tr]
[tr=][td=]Podvozek:[/td][td=][/td][/tr]
[tr=][td=]Úhel řízení[/td][td=]32°[/td][/tr]
[tr=][td=]Přední odpružení[/td][td=]41mm teleskopická vidlice; 130mm cestování výška[/td][/tr]
[tr=][td=]Zadní odpružení[/td][td=]dvojitý tlumič s nastavením předpětí pružiny[/td][/tr]
[tr=][td=]Pneu přední[/td][td=]140/80-17M/C 69H[/td][/tr]
[tr=][td=]Pneu zadní[/td][td=]170/80-15M/C 77H[/td][/tr]
[tr=][td=]Přední brzdy[/td][td=]hydraulické kotoučové, dvoupístkové prum.366mm[/td][/tr]
[tr=][td=]Zadní brzdy[/td][td=]hydraulické kotoučové, jednopístkové, prum.296mm[/td][/tr]
[tr=][td=]Rozměry[/td][td=][/td][/tr]
[tr=][td=]Minimální poloměr otáčení[/td][td=]3.2m[/td][/tr]
[tr=][td=]Rozměry (D x Š x v)[/td][td=]2,63 x 0,990 x 1,155 m[/td][/tr]
[tr=][td=]Výška sedla[/td][td=]0.695m[/td][/tr]
[tr=][td=]Světlá výška[/td][td=]0.14m[/td][/tr]
[tr=][td=]Rozvor[/td][td=]1,715m[/td][/tr]
[tr=][td=]Suchá hmotnost[/td][td=]300kg[/td][/tr]
[tr=][td=]Objem palivové nádrže[tab=30][/td][td=]18l[/td][/tr][/table]
Obrázek
Zamčeno

Zpět na „Databáze SHADOW“