 
 Respektive po každém zastavení a rozjezdu jsem tam trojku dostával snad půl kilometru.
Na cestě jsem byl naštvanej takže mi hned nedošly některý souvislosti, ale doma pak (už s chladnou hlavou) to byla práce na 15 minut.
Takže pokud by vás to někoho potkalo může to mít tyto 3 příčiny
1) nedostatek oleje v motoru = zkontrolovat, dolejt
2) spojka špatně vystavuje = kontrola spojky a většinou výměna pružin
3) "přilepená" řadička a nepromazaný táhlo řadičky = vyčistit, promazat
Mně se týkal ten třetí případ. Zablokovaná "přilepená" řadička v kluzném pouzdru.
 tj. po zařazení dvojky se páka už nevrátila a zůstávala viset v horní poloze.
 tj. po zařazení dvojky se páka už nevrátila a zůstávala viset v horní poloze.K promazání jsem použil MoS2 pastu, kterou používám na osy kol a tisícihran v kardanu.
Tady je moc pěkný video kde je to krásně vidět. Je sice anglicky, ale to není problém. Pochopí to úplně každej
 
 Pokud chcete vidět hned tu hlavní příčinu přetočte ho na minutu 2:50.
PS: Moc děkuji klukům Bosar, Standa, Vašek za psychickou podporu na cestě, a Jospovi za doprovod až domů

 
                                                                     
                                                                     
                                                                     
                                                                    
 
 




 
   
  jen tu řadičku jsem prostě opomněl
 jen tu řadičku jsem prostě opomněl  
