Nazdar.Kdybych já neměl toho němce co mi schovává věci po baráku.Já předloni na 11ctce řešil podobný věci.Plivalo to vodu vařilo to ješt dřív než se spustil větrák.Povimněnoval jsem kde co zkontroloval xkrát snad všechno.Zničeho nic to přestalo takže do dneska nevim čim to bylo.Jak psal ale Krata co vylítá z exspanzky to už nedolévám páč co je tam navíc to prostě vylítá.Ale na radu Jaryna jsem tehdá zkoušel těsnění pod hlavama bez rozborky (teď ten němec) někam sem napojil průhlednou hadičku s pet flaškou přivazal pod strop garaže napustil nastartoval a neměly jít bublinky.Nešly takže těsnění OK.Ale kam sem to napojoval to fakt už nedám.To jsou rady co??? Snad mně někdo doplní.FFF.
Ahoj , i když je to podivné, tak máš pravdu s tou vodou. Jeden známej mi to rekl také, ať zkusím ještě chvilku s tím opatrně jezdit. Najel jsem včera odpoledne Asi 180 Km a už ze mě přestalka lítat voda, najednou se i natlakovali hadice už při zahřátí a i když se něco málo vyplivalo ven, tak hladina v chladiči je OK a nedolil jsem tam ani malého panáka. Koukal na to mechanik kamarad a rekl že kdyby to bylo těsnění pod hlavou, tak už mi ta voda zmizne po těch kilometrech. Přiznám se že do toho orig servisu se mi porad moc nechce , nechci tam nechat hromadu peněz Ale i když je to neuvěřitelný, pořád nechápu proč, ale najednou mi to připadá že začla chladit v pohodě, jak píšeš i ty. Nechápu jak je to možný, ale zatím zkusím ještě jezdit a kontrolovat vodu pravidelně a uvydím co se s tím stane. Možná opravdu tam byl nějaký bordel a nechtěla se pořádně odvzdušnit. Majitel předemnou se o ni asi moc nestaral , kdyby jste viděli co jsem odsál z brz za odpornej šlem, tak by jste nevěřili že to vubec brzdilo Jen vyřeším tu nefunkční kontrolku na teplotu vody a budu dál frčet.
Ještě jednou díky moc všem za rady, máte u mě pifko všici
Do servisu ani omylem, je to drahý a podle manual by nejradši vyměnili motor. Jak říkám jezdit. Závadám se nemá předcházet, žádný co kdyby náhodou ale řešit až příjdou. Ať je holka v pohodě a jezdí. J.C.
Jak jsem psal jak dlouho stála tak se ucpala nějaká dirka odvzdušnění voda se někde tlačila proti sobě takže ta lepší varianta,pak ti mohl více spínat větrák protože voda běhala nakrátko rychle se ohřívala vařila a měnila se v páru a pak házela vodu.
Pro jistotu bych stejně dal nový termostat není to taková položka a ryskovat že řekne dost někde daleko od domova.
Tak pánové, koukám že tenhle problém trápí víc lidí. Většinou se vyřeší sám. No já takové štěstí neměl. Tak se s vámi podělím o svou zkušenost.
Začalo to tak jak je tady už vícekrát popisováno. Motor se ohřál a začal házet vodu ven. Nebyl tak ohřátý aby se rozsvítila kontrolka, ale dost na to aby víčko něco málo přepustilo ven. Brzy jsem zjistil, že jako začátečník jezdím vyloženě houbařskou rychlostí, nízké otáčky, pumpa se pomalu točí a nestihne zajistit dostatečnou cirkulaci chladící kapaliny. Když jsem se totiž trochu otrkal a začal motorku víc točit, tak se začalo ztrácet výrazně méně vody. Nicméně trochu se pořád ztrácela. Takže jsem celou minulou sezónu odjel bez pravého krytu před nádrží a před každou jízdou jsem kontroloval hladinu vody, většinou jsem trochu dolil. Letos se situace zase zhoršila, až jsem se jednou musel v Ústí otočit a vrátit domů. Každou chvilku na mě blikla kontrolka teploty a když jsem zastavil, tak tekla voda z přepadové nádržky. Většinou kontrolka svítila ve vyšších otáčkách a na volnoběh zhasla. Byl jsem přesvědčen, že za to může vodní pumpa, že je vrtulka protočená na hřídeli a ve vyšších se prostě zastaví. Tak jsem se do toho pustil. Jak víte, motor ven, vyndat pumpu. A pumpě nic nebylo. Takže zase zpět a všechno složit. Cestou jsem kontroloval všechny hadice, všechny kanálky jsem profoukl i průchodnost chladiče jsem zkoušel a všechno se zdálo být v pořádku. Potom mě napadl ještě jeden test. Tak jsem si uvařil horkou vodu, chladič si položil na zem, vodu jsem do něj nalil a hned jsem rukou zkoušel ,kde, a jak se ohřívá. Uprostřed byl horký okamžitě, ale kraje se po chvíli jen mírně ohřáli. Obvinil jsem tedy chladič z jeho částečného ucpání a tudíž neschopnosti dostatečně ochladit cirkulující vodu. Dva dny jsem ho čistil a proplachoval vším možným, až se ohříval na celé ploše. Namontoval jsem ho a vyrazil. Sice, ze strachu, ještě pořád bez pravého krytu a neustále kontroluji vodu, ale kontrolka nesvítí, voda se neztrácí a já si zase užívám jízdu v klidu. Tak snad tento popis průběhu komplikací s chlazením někomu pomůže. Tomáš