ahoj všem,nedávno jsem si pořídil Shadow 1100 a jsem z ní nadšenej. Bohužel včera jsem ji protáčel a pod motorem jsem našel kapku oleje.
Druhá čekala na motoru. teče to někde kolem kabelů,který vede zespodu do krytu spojky. Prosím poraďte co by to mohlo být.
Pokud to bude na sundání toho krytu co si připravit a na co si dát pozor. díky moc
zdravím , už jsem zjistil že spojka je napravo. únik oleje je ale vlevo asi u primárního převodu.Snad u čidla na neutrál, dostanu nějak na něj?
předem děkuji všem za radu.
zdravím, na fotce je vyznačené kde byla kapka oleje a na druhé kabel i hadice kde jsou již mastné. Naštěstí jsem sehnal servisáka a v sobotu mu moto povezu.Ale i tak prosím o jakoukoliv zkušenost. A hlavně když už to bude v servise co nechat rovnou zkontrolovat a udělat. díky moc
No nic moc tam vidět není, to je fakt, ale asi to bude těsnění, a jelikož je papírové, tak se asi někde speklo.. každopádně, jestli máš C2, tak až to bude zas skládat tak at si dá pozor na uložení krytky pod č.4 + těsnění č. 27, sedí to tam pouze v jedné poloze, jinak ti to bude chcát víc a víc...
tak moto je doma, najel jsem asi 100 km a ani kapka oleje. Servisák mi vyměnil těsnění pod víkem z levé strany ale snad bylo ještě nějak volné čerpadlo oleje.Jen mi při příjezdu ještě trochu vytéká chladící kapalina ale to by mělo podle něj také ustat, dnes jsem kontroloval hladinu ve vyrovnávací baňce a je těsně pod přepad. Dále proběhla výměna oleje,chladící kapaliny a svíček, Tak doufám ,že to teď bude už jenom jenom zábava.
Ještě sháním objímku tisícihranu řazení ta co tam mám vychází pouze na první polovinu tisícihranu tak že není zajištěná na drážce mezi ozubením.
Hledám všude možně ale nemůžu nic najít,tak prosím pokud někdo o něčem víte dejte prosím vědět.
zdravím,
po sezoně jsem znovu přišel na únik oleje z levé strany.Jak píše v předchozím příspěvku Bosak je to velice pravděpodobně z pod té krytky. Krytka jde lehce šroubovákem povytáhnout a zase zastrčit zpět. Tentokrát to rozdělám sám. Všechna těsnění se dají koupit.
Překvapilo mě řešení té zátky, která tam drží jen na o kroužku. Mezi zátkou a tím krytem co jí zajišťuje je asi 2mm vůle. Prosím pokud víte nějaké vychytávky k demontáži a montáži dejte vědět. moc díky
zdravím, o kroužek byl ztvrdlý a celé víčko bylo volné , Musí se sundat tři kryty než se nato dostaneš. Vše je hotové, nový o kroužek, nová těsnění pod kryty alernátoru, spojky i volnoběžky. Zda se to povedlo uvidím až budu na jaře startovat.
Dále je vyměněn olej a filtr, také filtr vzduchový. Obě pneu a také se dělá potah na sedlo spolujezdce. Trochu jsem ho upravil na pohodlí.
Teď už jen novou baterku a pojede se. už aby to bylo.