O víkendu mně ca 200 km od domova potkala ta nepříjemnost, že jsem nemohl zařadit trojku a výše
Respektive po každém zastavení a rozjezdu jsem tam trojku dostával snad půl kilometru.
Na cestě jsem byl naštvanej takže mi hned nedošly některý souvislosti, ale doma pak (už s chladnou hlavou) to byla práce na 15 minut.
Takže pokud by vás to někoho potkalo může to mít tyto 3 příčiny
1) nedostatek oleje v motoru = zkontrolovat, dolejt
2) spojka špatně vystavuje = kontrola spojky a většinou výměna pružin
3) "přilepená" řadička a nepromazaný táhlo řadičky = vyčistit, promazat
Mně se týkal ten třetí případ. Zablokovaná "přilepená" řadička v kluzném pouzdru. tj. po zařazení dvojky se páka už nevrátila a zůstávala viset v horní poloze.
K promazání jsem použil MoS2 pastu, kterou používám na osy kol a tisícihran v kardanu.
Tady je moc pěkný video kde je to krásně vidět. Je sice anglicky, ale to není problém. Pochopí to úplně každej
Pokud chcete vidět hned tu hlavní příčinu přetočte ho na minutu 2:50.
PS: Moc děkuji klukům Bosar, Standa, Vašek za psychickou podporu na cestě, a Jospovi za doprovod až domů