Ahoj !!!
Chcem sa sa s Vami podeliť o môj problém s dobíjaním.....
Shadowku mám už rok a chystal som sa na akciu Route66SK po druhý krát... Mašina ma stále viac trápila s vybitou baterkou......
Tvárilo sa to tak zvláštne. Chvílami to jazdilo OK a chvílami bola po 20km baterka KO....Pri meraniach to malo 12,8-14,0V...podla otáčok....
Pripísal som to novému Akku a rozhodol sa ju reklamovať. Do shadovky som dal starú baterku hijó na routku!!!!
Prišiel som až do Tatier bez problémov a bolo to asi na 15 štartov. Tam na pumpe to skolabovalo.....
Tak som dokupil 2m štartovacie káble určite z " číny".Medi mali žalostne málo , ale stačilo to na naštartovanie z bráchovej 14ky.
V kempe mi potom chalani z Prešova požičali nabíjačku , viď foto....
Cesta domov bola potom skoro bez problémov. 8km pred cielom ,pri schádzaní z dialnice začala koktať ,baterka bola prázdna.....
Ale zistil som ,že pri nízkych otáčkach to ide.... A tak som asi 30-kou dofrčal domov...................
Nahnevaný ako hladný tiger som to hneď začal merať a takýto bol výsledok: Pri malých otáčkach- alternátor 3x 11,5V,na akku 13,8V OK...
Avšak pri vysokých otáčkach, v mojom prípade 110 po dialnici , na batérii nič ...12,0V....A tak sa stalo, že pokial som jazdil po okreskách, tak to ten
regler ako tak dotlačil. Pri dlhodobo vyšších otáčka však nič...až do vybitia akku...
Dúfam že mi to pán Honda odpustí , ale po ruke som mal iba regler zo Suzuki VT 800.... Teraz to už dobíja 14,2V stále!!!!!!