Zdravím lidi, tak mám už zase jednu zapeklitou otázečku..... Co dokáže vypnout elektriku do zapalování ( kromě čidla v stojanu ) ???
Pár dní zpátky jsem jel v noci se projet, vzal jsem to přez pěší zonu na andělu kde jsou takové vyšší stupnovitý retardery a když jsem na něj vyskákal trochu rychleji než normálně ( cca 30Km/h, normálně tam skoro zastavim, je to vážně hrb ), tak mi zdechla uplně mašina a nešla nastartovat. Zatlačil jsem ji ke kraji , skouknul pojistky, zahejbal s kabelama co jsou dosažitelné a vše v pohodě. Tak jsem ještě jednou zkusil nastartovat, než budu volat odtahovku a okamžitě chytla a od te doby najela už asi 400Km a bez problemu. ( Nevím jestli to může mít vliv, ale byla holka pěkně uhřátá, měla za sebou zrovna Prague night ride, ale cesta dolu k Vltavě ji už musela dostatečně ochladit ). Může tam odcházet nejaké relátko, nebo něco takového ?? Ale vliv na to měli určitě ty rány po přejetí retardéru.... ( nebo to byla neskutečná náhoda ). Jo a elektrika do budíků šla, svítilo mi normálně mazání a i neutrál. Je mi to záhadou, protože jinak kromě toho mého prapodivného chlazení, které jsem teď už konečně vyřešil novým čidlem na ovládání ventilátoru, je holka opravdu spolehlivá. Jen pro upřesnění, jedná se o stroj: VT1100 ACE (SC32) r.v.1995
Předem díky za každou radu