Já bych upravil asi i množství benzínu. Více vzduchu znamená ochuzení směsi- motka začíná více hřát,je třeba k tomu doplnit benzín(mnozí namítnou že mají vysokoprůtočný fitr, nic s tím nedělali a dobře to jezdí, ale už nevidí třeba, že jim Sahara spíná i když by ani nemusela apod). U motek co mají lambda sondy si to motka srovná sama ( pokud teda nedáš i nové laufy- pak už ne). Filtr je propustnější a filtruje na jiném principu než jen papíráky. Na reklamách stojí, že zvýší výkon, sníží spotřebu atd. To vše je pravda,
ale 2% zvýšení výkonu u motky, která má 53 Ps=1 kůůůň navíc a to nikdo v reálu nepozná. Pokud najezdíš třeba 6- 8 tis. km za rok, a popřeješ motce každý rok vyprání a ůdržbu filtru KN, tak se to vyplatí a vrátí se to po 3 sezonách- a hlavně fitr bude furt jak nový a o to jde.