Vzduchový filtr

Odpovědět
Orlik
Příspěvky: 14
Registrován: pon 18. bře 2013 19:27:11
Motorka: VT 750 C2
Povolání:
Bydliště: Rudná u Prahy
Udělil poděkování: 0
Obdržel poděkování: 0
Věk: 64
Kontaktovat uživatele:

Vzduchový filtr

Příspěvek od Orlik »

Na novou sezonu zvažujeme výměnu vzduchového filtru na VT 750 C2 r.v. 1998, která nemá žádné zvláštní úpravy - vše originál. Zajímají nás zkušenosti se vzduchovým filtrem K&N do airboxu.
1. vyplatí se?
2. jsou třeba další úpravy?
3. další zkušenosti

Partsdepot

Uživatelský avatar
Jara Cimrman
Příspěvky: 586
Registrován: ned 10. bře 2013 23:24:40
Motorka: SUZUKI DL 1000 STROM
Povolání: PENZISTA S VEDLEJŠÍMY PŘÍJMY
Bydliště: Nymburk
Udělil poděkování: 0
Obdržel poděkování: 0
Věk: 70
Kontaktovat uživatele:

Re: Vzduchový filtr

Příspěvek od Jara Cimrman »

Vyplatí se? záleží kolik najezdíš ale jestli si chceš motorku nějaký čas nechat asi jo
Úpravy potřeba většinou nejsou, vyměnit a jezdit
Zkušenosti? Mám je v autech i motorce a nedám na ně dopustit, jednou za dva roky vyperu a jezdím dál
Mínus je cena ale užitná hodnota ji převyšuje. J.C.
Život je krátkej a je potřeba si ho užít naplno
Uživatelský avatar
Jerry
Member
Příspěvky: 1544
Registrován: pon 25. úno 2013 19:43:37
Motorka: VT1100C2 ACE
Povolání: řidič
Bydliště: Benátky nad Jizerou
Udělil poděkování: 1 x
Obdržel poděkování: 1 x
Věk: 56
Kontaktovat uživatele:

Re: Vzduchový filtr

Příspěvek od Jerry »

U ceny jde spíše o prvotní investici do filtru a chemikálií, pak již jen pereš a šetříš.
Obrázek
Uživatelský avatar
Beech
Honorary Member
Příspěvky: 506
Registrován: pon 11. bře 2013 11:16:56
Motorka: HD Super Glide Custom
Povolání: barový povaleč
Bydliště: Mar. Lázně
Udělil poděkování: 0
Obdržel poděkování: 0
Věk: 66
Kontaktovat uživatele:

Re: Vzduchový filtr

Příspěvek od Beech »

Já bych upravil asi i množství benzínu. Více vzduchu znamená ochuzení směsi- motka začíná více hřát,je třeba k tomu doplnit benzín(mnozí namítnou že mají vysokoprůtočný fitr, nic s tím nedělali a dobře to jezdí, ale už nevidí třeba, že jim Sahara spíná i když by ani nemusela apod). U motek co mají lambda sondy si to motka srovná sama ( pokud teda nedáš i nové laufy- pak už ne). Filtr je propustnější a filtruje na jiném principu než jen papíráky. Na reklamách stojí, že zvýší výkon, sníží spotřebu atd. To vše je pravda, ale 2% zvýšení výkonu u motky, která má 53 Ps=1 kůůůň navíc a to nikdo v reálu nepozná. Pokud najezdíš třeba 6- 8 tis. km za rok, a popřeješ motce každý rok vyprání a ůdržbu filtru KN, tak se to vyplatí a vrátí se to po 3 sezonách- a hlavně fitr bude furt jak nový a o to jde. :tuk:
Odpovědět

Zpět na „VT 750“